Yaşım 20, boyum 170. Gençliğim kayıp gidiyor, kız arkadaşım hiç olmayacak mı?

Şimdi bana ilerde olur VS demeyin gençliğim bittikten sonra ben ne yapayım sevgiliyi 30 yaşında olıcaksa hiç olmasın asosyal biriyim ben genelde evde dururum bazen dışarı çıkıyorum bu güzel havalarda millet sevgilisiyle bense tek başımane olacak böyle efendi biriyim diye boyum 170 diye sevilmeyecekmiyim ha bide evlenme zamanı geldiği zaman kızlar gençliğinde serseriler gezicek benle evlenecek ha yok öyle bir şey bir kız istisnasız şu an benim gözümde serseriler geziyor hiçbiri istisnasız onun için asla evlenmem sizce çokmu geç artık bende olsun istiyorum ama olmuyor kabulleniyorum artık galiba?
Yaşım 20, boyum 170. Gençliğim kayıp gidiyor, kız arkadaşım hiç olmayacak mı?
Cevapla