ilk kez birine karşı böyle hissediyorum, senle evlencem galiba bilmem ne diyor.
Yahu daha 1 aylık sevgiliyiz
ilk kez birine karşı böyle hissediyorum, senle evlencem galiba bilmem ne diyor.
Yahu daha 1 aylık sevgiliyiz
1 asır sonra mi deseydi? Iyi yapmış. Niyetini belli etmis en bastan. sende niyetini ortaya koy. Istemiyorsan kizin vaktini alma, o da senin vaktini almasin. Disarda cok takilmalik kiz var tercihin buysa bu tiplerle takil. Evlenilecekleri oyalayip durmayin da onlarda kendi yollarina baksinlar.
yarası olan gocunurrrrrrrrr
Tatlım ben nişanlıyım ne diye gocunayım. 6 ay içinde tanistigim kisiyle nişanlandik. Nisanlim senin gibi ya da senin tipteki erkekler gibi ayy kendimi hazir hissetmiyorum, bu ne evlilik meraki diye triplere girmedi. Bir kizi kolunuza takacaksaniz adam olun da, o kızın beklentilerini karsilayabilin. Kizin beklentilerini karsilamayacak, ciddi düşünmeyecekseniz milleti salın da baska yola girsinler. Senin 1 ay-5 ay erken dedigini baskasi 4. ayda alıp nikahli karisi yapacak duruma getiriyor. Erkek var, adam var sonucta. Kimse bulunmaz hint kumasi degil. Kimse kimsenin keyfini de bekleyemez.
yazdığını hiç okumadım ama çok haksızısın yaa
Senin tipinden belli kızla gezip tozacaksin
@Melissim0272 tipimi nerden gördün 10 iqlu
Terbi yesiz üslubundan belli ozguvensiz yaratik
@Melissim0272 host
Cevap
14Cevap
2 ay sonra ayrılırsınız hiç şaşmaz, hatta şimdiden kurtul bundan
sanmam
😂😂😂😂😂tövbestagfur ona açık açık söyle dur kızım daha 1 aylığız birbirimizi iyice bir tanıyalım de şakayla karışık mesajı alması lazım
ciddi degildir ama senin amacin takilmaksa bunu kiza belli et bos yere kizin duygulariyla oynama
1 ayda bunu demesi normal yani :D
bir şey bildiğin yok ama '' kızın duygularıyla oynamağğğ '' diyebiliyorsun ah ah :)
aynen kanka şimdi sorumdan çık bakalım yürü :D
hadi minik kızım git sütünü iç dersini çalış öpüyyorum seni
benimki daha ilk günlerde o konulara girdi yazık bize de paçayı kurtaramadık
İlk defa birine karşı böyle hissediyorum iyi bir yalandır :D
Manipulatif biri ayril ya da daha baskın ol😂
Ohoooooo iyice araştır, bu tavır pek hoşuma gitmedi.
Demek ki niyeti o yönde ve gerçekten bir şeyler hissediyor
Şaka yapiyor veya sizi kendine bağlamaya çalışıyor olabilir
Bn anlamiyrum gercekthen!!! Evlenmiceniz insanlarlan neden birlikte oluyounuz? Kızın duygularılan oynama erkeklerden igreniyorum
her sevgili oldugumuzla evleneceksek ohhooooooooooo
Ne meraklı evlenmeye sen de deşeydin daha 1 aylık iliskimiz zaman neyi gösterir bilemeyiz bunu söylemen için erken de mal gibi kalsin😂
O girdi ise sen çıkar, 1 ayda ne evliliği deyiver
Direkt daha erken diyebilirsin belki de gerçekten hemen evlenmek istiyordur sen istemiyorsan konuşmalısın
sende ciddi olsan bunu sormazsın sen oynamalık kız bak kendine bu kız sana ağır gelir
Şakasına demiştir mesela ben şakasına derim her şeyi ciddiye almayın
Aman evlenin yatın öpüşün çakışın gibi şeyler geldi aklıma
Büyük ihtimalle ciddi değil çok üzerinde durma bence
Evlilik niyetin değilse kızın vaktini çalma.
her sevgili oldugumuzla evlenecek mıyız abla işine bak
Yaylan hadi
Seninle ciddi düşünüyorum demek istemiş.
olaylaı böyle aydınlatmayı bileceksin
Anlamadım?
ooooo yola çıkılmış bir ayda haydı hayırlısı
erken söylemiş haklısın
Erken olduğunu söyle ya da ayrıl.
Bayılsın istiyorsa bir de
Şaka yapıyordur belk.
Daha bir ay da ne evlilig
Sevgilin cok hızlı🤣🤣🤣
Allah kurtarsın karşiimm🤣
Sctın knk sen sjdkskkekeke
Love bombing yaşıyo şu an 1 ay da bekle geçicek
Kac yaşında bu sevgilin
Geçmiş olsun abi. İyi bilirdik seni.
Daha girişte sorun yok.
Evlen sende
ne evlenmesi ya daha gencım çıtırım
2. ayda soguk yapar ayrıl hemen
Alla alla
Bunda bir seyler var
Hiç sevmem öylelerini kaç p
Daha erken bu konuşmalar için
Zamani var de
salla knk vur geç ipleme
Öyle kızları çok üzerler
Erken de
Niyetini söyle ona
Saçma
Dikkatli ol.
koşarak uzaklaş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?