Sevgilimden uzakta yaşıyorum, sevgimde azalma oldu. Bu durum düzelir mi?

8 aylık bir ilişkim var bunun 3.5 ayı birlikte 4.5 ayı ise depremden dolayı uzak mesafeye sebep oldu ilk başlarda güzeldi fakat gün gectikce özlemim ve üzüntülerim arttı uzaktayken şimdi ise sevgimde azalma hissizlik hissediyorum ama az kaldı bulusmamıza cevremdekiler bu durumun mesafeden kaynaklı oldugunu bulusunca düzelecegini söylediler sizce bulusunca eski sevgim yerine gelir mi ne yapmalıyım?

(Uzaktayken kimseyle arkadaslık yapmadım full evdeydim canım cok sıkıldı ben bundan dolayı oldugunu düşünüyorum)

Sevgilimden uzakta yaşıyorum, sevgimde azalma oldu. Bu durum düzelir mi?
Cevapla