Yeni ayrıldık, bayram mesajı atmadı. Umudumu kesmeli miyim?

Umursamaz davrandığı için ayrıldım biraz çaba gösterdi sonra o da kabul etti umarım pişman olmazsın dedi belki bayram mesajı atar dedim atmadı bir daha yazmaz mı ben onun numarasını sildm o sildi mi bilmiyorum

Yeni ayrıldık, bayram mesajı atmadı. Umudumu kesmeli miyim?
Cevapla