Ayrılmamızın üstünden 1 ay geçti, ben 31 aralık 23:59'da sevdiğimden mesaj bekleyeceğim ama sanıyorum gelmeyecek?

Beklediğim " yeni yıla beraber girelim" mesajının gelmeyeceğini biliyorum. Ama biliyorsunuzda, insan 100% bildiği bi şeyi bile bekliyo. Ben o gün o mesajı beklemek, günümü mahvetmek, mesaj gelmeyince de üzülmek istemiyorum. Bu yıla nasıl onsuz mutlu girmiştimse, bu yılı da onsuz öyle mutlu geçirmek istiyorum ama nasıl yapayım? Evde olucağım, her kes uyucak ve ben saat 00:00 beklicem yılın değişmesini görmek için, hep yalnız oldum, bu yıl da öyle olucak :))

Ayrılmamızın üstünden 1 ay geçti, ben 31 aralık 23:59'da sevdiğimden mesaj bekleyeceğim ama sanıyorum gelmeyecek?
Cevapla