Deneme amaçlı ayrılalım dedim, sen bilirsin dedi. Yorumunuz nedir?

Arkadaşlar merhaba erkek arkadaşım vardı interntten tanıştık yanına gittim tanışmaya ilk başta her şey harikaydı nar ağacı altında sarıldım. Çok hoşlandım ama o beni beğenmedi belli ki çünkü hep tuhaf davrandı bana. Dün sinemaya gittik hep el ele gezdik sinemada beni bayağı öptü falan açtım ben de göğüslerimi sonrasında da elledi parmakladı. Sevgilin var mı dedim var dedi e varsa niye benimle buluştun dedim sensin çünkü dedi bana kuzenime anlattım sonrasında da kuzenim yalan söylüyor dürüst olsun falan dedi ben de çocuğa yazdım kuzenimle konuştuk ve böyle böyle söyledi. Yol yakınken dönelim dedim ayrılmak istediğimi söyledim sen bilirsin dedi bana. Düşünceniz ne :( hiç değer vermedi belli

Deneme amaçlı ayrılalım dedim, sen bilirsin dedi. Yorumunuz nedir?
Cevapla