Eski sevgilim bayram mesajı atmış. Ne yazmalıyım, şu an ki sevgilime saygısızlık olur mu?

Eski sevgilim bayram mesajı atmış ne yazmalıyım, şu an ki sevgilime saygısızlık olur mu teşekür ederim yazsam?

Eski sevgilim bayram mesajı atmış. Ne yazmalıyım, şu an ki sevgilime saygısızlık olur mu?
Cevapla