Mesela hangi yaş arası ile daha iyi anlaşıyor aşk yaşayabiliyorsunuz?
Aynı soru kadınlar için de geçerli hep merak ettim bu konuyu.
Mesela hangi yaş arası ile daha iyi anlaşıyor aşk yaşayabiliyorsunuz?
Aynı soru kadınlar için de geçerli hep merak ettim bu konuyu.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
24_26 arası hem merakli hem cesur hem kadınlığa ilk giriş bence kızların olvaksa o yaşta olsun
Eveet mantıklı 30 yaş altı seviyorsunuz yani
20-21 çocuk toy anlamsiz hislerinden kendinden emin değil..24 kadınlığa geçiş gibi bence ciddi illsikiye hazır daha özgüvenli curetkar
Daha oturgan olabiliyor akılları evet
20-21 çılgın olcam. diye yapay.. ozentili hep..24-25 artık hazır.. buyuk ask yaşanır
5 yaşa kadar sevgili olurum ama evlenecek olsam 29 dan yukarı bakmam.
Sevgilim benden 8 yaş büyük. Bana hep kendi yaşıtı biriyle olmayacağını söylüyor. Doğurganlık falan azalır diyeymiş ne alakaysa kadın küçük olmaliymis ve de erken göçüyormus kadınlar
Erkekler evlenince köpek bağlıyor hep dikkat etsin de kendisi dibe çökmesin öyle birine güvenmezdm senden gencini bulsa senden ayrılır yaşlarınız kaç sen yine de dikkat et
Doğru ama. onemli olan iletiism bunlar lafta
Ben 23 o 31. Güvende sıkıntı yok zaten istese yapardı kızlar polis erkek görünce dipleri düşüyor çünkü. Ama saçma geldi sadece doğurganlık falan demesi. İletişim tabi ki öncelik biz iyi anlaşıyoruz zaten yoksa tabi yürümezdi. Yoksa biz tanıştık yaşı sorun eder misin demisti direkt ailemin falan da onayını aldim ilerledik sonra
Bir de belki haklıdır kendi çok genç duruyor ben yaşıtım sanmıştım ilk tanıştığımızda kimlik gösterince şok oldum
Ovv aileler. de biliyor.. hayırlısı. aranız iyise iletiiam güzelse.. aile. onayi da var bu iş kolay yürür.. bence uygun yaşlar.. bulmus citiri kacirmaz
Evet kaç yıl oldu eylülde nişanımız var zaten ahaha
Hım. hayilrksi olsun bence 8 yaş uygun.. hiç merak etme erkeği. n olgunu daha iyi.. baalrda kavga edersiniz ama sonra otururj evlilik
Teşekkür ederim. Bilmiyorum sevgililikte bir sorun yaşamadık evlenince değişir mi ama şu an güzel
Maalesef evlilik zor.. başlarda kavga çok olur
Hayırlısı olsun artık görücez
Üst katimdakilsr on aylık evli her akşama kavga.. diyroum. neyi oaylasimiyrolar.. neden evlendiler kavga etmek icinmi
@İzmirgeceleri35 evlilik çok sıkıntılı bir durum belki siz mutlu olursunuz mutluluklar ikinize de.
AA evlimisin
Polislerin bir özelliği yok be kızım kimin dibi düşecek. Adam kendine bakmadan kadın seçiyor.
Maalesef üniforma görünce dipleri düşüyor kızların
Ben polise değil de daha üst düzey asker gördüm mü bakıyorum. Polisliği bitirdiler artık bir aurası kalmadı diye düşünüyorum. Sen onu seviyorsan o seni seviyorsa sorun yok.
Ben kendimden büyüklerle
Benim için insan olsun yeter
25 27