İnsan aşık olunca büyük sözler söyleyebiliyor. Sonsuza kadar diyip vazgeçtiğiniz oldu mu?

İnsan aşık olunca büyük sözler söyleyebiliyor. Sonsuza kadar diyip vazgeçtiğiniz oldu mu?

Çok zor oldu günlerce ağladım hatta aylarca diyelim ama gözden uzak olunca gönülden Irak olur diyorlar ya çok doğru bir söz başka uğraşlar edinirsen geçiyor ya sen yeterki iste kimse vazgeçilmez değil olamaz güçlü durun her zaman sizden bir tane daha yok❤️🌈
Önemli olan bunu anlayabilmek işte. Hiç kimse vazgeçilmez değildir ☺️
O kişi için bir şey ifade etmediğimi anladığım an vazgeçtim
Vazgeçebilmekte herkesin yapacağı bir şey değil 👍
Tnx 🥰
Ricalarrr😘
Cevap
18Cevap
Hayır olmadı gerçekten sevilseydim vaz geçmezdim beni sevenden
Bu şarkı cevabım👍
Offf diyorum 👍
Oldu tabi ya kim bilir belki de ne kadar daha olacak. Bu dünya böyle bir yer 😀
Yok abla yaaa :( Vazgeçilmeyecek insan yok bu dünyada :(
Olmadı, kimseyi vazgeçilmez görmem. Beslenen duygunun boyutu ne olursa olsun.
Oldu tabi. Ama şunu unutmamalı ki kimse kendinden daha değerli değildir.
Vazgeçenler büyük konuşmuş…
vazgeçmeyenler takıntılı olmuş oluyor…
nasıl olacak?
bunu da dibine kadar yaşadımmm
Keşke yaşamasaydık 🥺
Neler geçmedi ki🙌
vazgeçmedim ama kabullendim...
Vazgeçmek zorunda kaldım
Oldu herhalde.
Kızın biri için herşeyi söyledim ama kız yok artık
İnsanın canı yana yana vazgeçer bazen
Fani herkes. Kimse vazgeçilmez değil.
Evet oldu genelde öyle olur.
Oldu
Oldu evet
Aşka inanmam
Evet oldu.
10 sene önce oldu
Sürekli
Oldu
Olmadı.
Çok oldu
Öyle biri olmadı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar