Severek ayrıldım ama o tepki bile vermedi. Ne yapmalıyım?

Yara bandi oldugumu hissettigim eski sevgilime mesaj yazarak incitmeden kavga etmeden ayrıldım onu cok sevdiğimide söyledim. Gece mesaji gördü ve hic tepki vermedi. Hatta Şu an saat 10..
Seven erkek hemen tepki vermezmi? Sizce gercekten yara bandimiydim yoksa sinirindenmi tepki vermiyor

Daha onu ne engelledim nede gözüne sokmak icin paylasim yaptım. Sizce en dogru durus nedir?
Nefes alamiyorum resmen lütfen destek verin
Severek ayrıldım ama o tepki bile vermedi. Ne yapmalıyım?
Cevapla