Ayrılırken sevgilime "seni hiç sevemedim" dedim. Pişmanım, ne yapmalıyım ?

sevgilimi seviyordum ama üzerime geliyordu, zor bir dönemden geçiyordum yardımcı olmuyordu, aksine yük oluyordu, ayrıldım.
ayrılmadan önce "seni hiç sevemedim" dedim çünkü ayrılamayacaktık ama söylediğim şeyden ötürü pismanım, ama tekrar yazmak etmek istemiyorum, ne yapmalıyım

Ayrılırken sevgilime "seni hiç sevemedim" dedim. Pişmanım, ne yapmalıyım ?
Cevapla