Merhaba derttaşlarım bu uygulamada olmasa nereye yazacaz yakaracaz
Biliyorsunuz devir değişti ahlaksızlık şerefsizlik diz boyu abazaların haddi hesabı yok bakımsız bir kıza bile günde kaç tane mesaj geldiği belli değil bu da bizim gibi erkekleri zor duruma sokuyor.
Serseri * erkekler tercih ediliyor kendilerini yatağa atmak isteyen bağımlı psikopat takıntılı erkeklerle birlikte olup en son bizim gibi işini gücünü arabasını yatını katını almışlara geliyor bazı Türk kadınları diyelim böyle nolacak
Yani içki yok sigara yok ahlaksızlık yok namussuzluk yok abazalık yok neden olmuyor?
Sakin sessiz olduğumuz için mi?
Ben istesem sırf arabam var diye bazı tip kızlarla ahlaksızlık yapamaz mıyım? Veya araba olsun olmasın önüme gelen kıza yazamaz mıyım? Neden yapmıyorum çünkü ilerisi var evlendiğin zaman aynı yastığa baş koyduğun eşine hayat arkadaşına karşı bi gizlin saklın olmamalı gönlün göğsün rahat olmalı değil mi?
Bende önüme gelenle yatıp sevgilim oldu ama eli elime değmedi diyebilirim demi oyunculuk yeteneğimi kullanabilirim değil mi? Neden yapmıyorum kul hakkı , şerefsizlik , yüzsüzlük yazık zaten bu tarz evliliklerin %80 i boşanma ile sonuçlanıyormuş çünkü sırrınızı sağlayamadığınız biri var kim? “ALLAH”
Biliyorsunuz devir değişti ahlaksızlık şerefsizlik diz boyu abazaların haddi hesabı yok bakımsız bir kıza bile günde kaç tane mesaj geldiği belli değil bu da bizim gibi erkekleri zor duruma sokuyor.
Serseri * erkekler tercih ediliyor kendilerini yatağa atmak isteyen bağımlı psikopat takıntılı erkeklerle birlikte olup en son bizim gibi işini gücünü arabasını yatını katını almışlara geliyor bazı Türk kadınları diyelim böyle nolacak
Yani içki yok sigara yok ahlaksızlık yok namussuzluk yok abazalık yok neden olmuyor?
Sakin sessiz olduğumuz için mi?
Ben istesem sırf arabam var diye bazı tip kızlarla ahlaksızlık yapamaz mıyım? Veya araba olsun olmasın önüme gelen kıza yazamaz mıyım? Neden yapmıyorum çünkü ilerisi var evlendiğin zaman aynı yastığa baş koyduğun eşine hayat arkadaşına karşı bi gizlin saklın olmamalı gönlün göğsün rahat olmalı değil mi?
Bende önüme gelenle yatıp sevgilim oldu ama eli elime değmedi diyebilirim demi oyunculuk yeteneğimi kullanabilirim değil mi? Neden yapmıyorum kul hakkı , şerefsizlik , yüzsüzlük yazık zaten bu tarz evliliklerin %80 i boşanma ile sonuçlanıyormuş çünkü sırrınızı sağlayamadığınız biri var kim? “ALLAH”
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer