Güncellemeler
+1 yıl
ben utanmıyorum çünkü kıza fake yürüme yapmadık sadece birkaç soru sordu çocuk sonra kız yapıştı kaldı soğuk davranmasına rağmen. heralde yüzüne o benim arkadaşımdı daha fazla yazmazsan seviniriz çünkü o insanları kıramıyor desem bir şey demez dfdfsdf
Güncellemeler
+1 yıl
arkadaşımın adı göktuğ. kızla konuşurken arada göktuğ diyip yüzüne bakıcam şaşkınlıkla korku birbirine karışacak gülümseyip arkadaşımdı diyeceğim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Ayy ne iğrenç insanlarsınız hem kizla kafa bulmuslar eglenmisler hem de yoklayip duruyor diyorsun.. normal düz yazdı ne d demek ya insan ilgi duydugu kişiye yazar nasılsın nerelisin diye. Kim durduk yere birine böyle bisey yazar kizda umitlendi belki simdi de kalkip kizi küçük düşürücü bin kere yokluyormus vay be böylelerinin hic kiz arkadaşı olmamali... sana yapilsa bacina kızına yapilsa hosuna mi gider. Birde utanmadan soruyor
tamam da kız 2-3 kere yazsa ona bile okey çocuk görüldü atıyor bu 7. mesajda hala iyi ki yürümemişim kıza gurursuz
Gurursuz onursuz bir kisi var o da sensin
ne alaka
Ne demek ne alaka dilerim yaptigin muamelenin aynısı ile karsilasirsin da ozaman anlarsin ne alaka oldugunu
bir şey yapmadıkki sadece ekleyip yazdı flörte hiç çekmedi çocuk zaten amacı kızın memleketini öğrenmekti bunun başımıza geleceğini bilemezdik fsdfsfsdfsfsf
Süsleyip pusleyip sade sunu yaptık sade bunu yaptık.. pardon da ne haddinize kizi deneyecekmis.. siz kim oluyorsunuz uygun sevgili kiz bulma denetleme komitesi mi.. komik sey seni
abi elemana yürüsün niye ısrar ediyor 10 kere fdsdfsdf
Ay bide böyle özgüvensiz hoslandigi kiza acilmaktan aciz olup da erkek arkadasina yazdiran adama da adam denmez de neyse.. benim hoşlandığım bir adam olacak ben kiz arkadaşıma yazdircam inanilir gibi değil
kendini tatmin et böyle özgüvenimin çeyreği yoktur sende sfdfsdf ben yürümeden denerim kızın ne ml olduğunu görmek için düşük kızla olmaz
Tsss benim ozguvenimi hic tartışma istersen.. belli oluyor senin ozguvenin hoslandigin kiza kendin acilamiyorsun bile.. üstelik ne belli kizin düşük oldugu belki hoslandi arkadaşından ve adam gibi arkasinda durup yazdı kiz diye hoşlandığı ile irtibata geçemez mi ilk yazan sizdiniz.. milletle eğlenip kafa buluyorsun ya aynılarını yaşarsın ölmeden sende o zaman anlarsin
boş
Senin kadar olamaz
benim sorum belli evet pçn tekiyim mevzu bu değil. kız utanır mı utanmaz mı önemli olan bu sdfdf
Yakında beraberde olurlar sende bakarsın öyle
çocuğun manitası var zaten, kızdan soğudum ama söylesem karşımdaki utancını merak ediyorum sdfsdfdsfsf
Ya yaşında var ne gerek var böyle şeylere. Arkadasınada söyle engellesin sende yoluna bak yani
engellemek kezbanlık. hem devamında kaç kere daha yazacak bakalım
Arkadasımı darlıyor diyen sensin o yüzden engelle dıyorum kezbanlıkla ne alakası var böyle bir şeyi yapman kezbanlık değil benım engellesin arkadasın demem kezbanlık
Utanır bayağı hoş olmamış senin yaptığın da
cidden çok da umursamadım çok ilgilenmez dedim çocukta yürümedi sadece yazdı ve normal konuştu o günden sonra 2-3 güne bir yokladı kız 10 kere yoklamıştır ben de şaşırdım
Demek ki o da ondan hoşlandı görünüşten
olabilir ama çocuk umursamıyor o sürekli yokluyor komk bu fdasfsd
Valla sen daha komıksın aslında bu durumda kıza söylesen kız utanmazda. Bekar sonucta boş muhabbet yapan sensin
@enthusiasticpq çok komik mesajlar atmış ama asfdsf
Cocuk ne yazdı da kiz umut buldu.
düz yazdı kesinlikle flört değil nerelisin ne okuyon kardeşin var mı vs düz
Siz cikiyormuydunuz
hayır, olay elemandan hoşlanması değil çok darlaması
Yani kızın sevgilisi yok. ve birisi ona yazdıysa duzde olsa kiz kendisinden etkilendiğini düşünerek yazmaya devam edebilir. Belki kızda hoskanmjstir ya da sevgiye ihtiyacı olduğu bir dönemdir.
Belki eğlencesine yazısıyor
yav he he yürü
Terbiyesizsin
ben zaten pçn tekiyim önemli olan kızın utanç krizine girip girmemesi bunu merak ediyorum
Utanacak birsey yapmamış.
puahahah görücez
Ananinaminisikiyorum
neyle acaba