Hoşlandığım kızı denemek için diğer arkadaşım instadan yazdı ve kız o günden sonra elemanı darlıyor sizce utanç verici mi?

yürüme amaçlı değil öyle bir yazdı kız onun üstüne günlerdir mesaj atıyor elemanın dikkatini çekmeye çalışıyor ben açılmadım ama soğudum kızdan. sizce bunu söylesem tepkisi ne olur utanç verici mi sdfsf

Güncellemeler
+1 yıl
ben utanmıyorum çünkü kıza fake yürüme yapmadık sadece birkaç soru sordu çocuk sonra kız yapıştı kaldı soğuk davranmasına rağmen. heralde yüzüne o benim arkadaşımdı daha fazla yazmazsan seviniriz çünkü o insanları kıramıyor desem bir şey demez dfdfsdf
Güncellemeler
+1 yıl
arkadaşımın adı göktuğ. kızla konuşurken arada göktuğ diyip yüzüne bakıcam şaşkınlıkla korku birbirine karışacak gülümseyip arkadaşımdı diyeceğim
Hoşlandığım kızı denemek için diğer arkadaşım instadan yazdı ve kız o günden sonra elemanı darlıyor sizce utanç verici mi?
Cevapla