Kızlar bana üç tane görücü geldi onları redetim acaba yanış mi yaptim?

Arkadaşlar bana 17 yaşimdayken üç tane görücü geldi bir taneside çok zengin alt üst şirketleri varmış bende onu kaç kere redetim anneside bana hala seni istiyoruz diyorlar ya herkesin içinde adama bakarak istemiyorum dedim annesi ve o beni istiyor şu an 18 yaşımdayım halada istiyorlar beni acaba reddetmekte yanış mi yaptım bu yıl bana hiç görücü gelmedi bide evden hiç çıkmıyorum okuldan eve evden okula hayatım böyle geçiyor arkadaşlar o görücüleri redetim için biraz pişmanim sizce ne yapmaliyim

Kızlar bana üç tane görücü geldi onları redetim acaba yanış mi yaptim?
Cevapla