Şu ana kadar hoşlandığım 3 kızdan red cevabı aldım durumum nolcak böyle?

yaklaşık 4 yıl içinde hoşlandığım 3 kızdan da red yedim 1'i beni arkadaş olarak gördüğünü söylemişti diğer ikisi ise tipimi beğenmeyerek beni reddettiğini yüzüme söyledi hiçbiriyle artık konuşmuyorum ve artık bir kızdan hoşlanmaya korkar oldum hoşlansam gidip söylememeye yemin ettim sizce neden böyle oldu hepsiyle iyi arkadaştık tipim gerçekten itici mi yoksa davranışlarım mı itici olabilir davranışlarım itici olsa arkadaş da olmazdık herhalde en büyük sorunu tiple ilgili yaşıyorum gibi sizce sebepler neler olabilir
Şu ana kadar hoşlandığım 3 kızdan red cevabı aldım durumum nolcak böyle?
Cevapla