Kadınlar kadın-erkek eşit deyip neden ilk adımları her zaman erkekten beklerler?

Kendi sorumla çelişiyorum yarabbi
Her kadın değil tabii ama genel olarak eşitligu savunup neden her konuda ilk adımı erkekten beklerler. İlk erkek sarılsın, hesap ödesin, teklifte bulunsun, o seviyorum desin, o buluşma teklif etsin falan falan
Kadınlar kadın-erkek eşit deyip neden ilk adımları her zaman erkekten beklerler?
Kadınlar kadın-erkek eşit deyip neden ilk adımları her zaman erkekten beklerler?
Cevapla