Bir erkek nasıl özletilir? Araması mesaj atması nasıl sağlanır? Geri dönermi pişman olur mu bir erkek?

Merhaba arkadaşlar, ben onun numarasını sildim 1 ay filan oldu. Ağlaya ağlaya sildim hem de, kalbim çok kırık ona karşı. Hiçbirşeyi anlamadı, ilgisini alakasını mesajını aramasını herşeyi kesti ve arada bir aramaya başladı. Ben ona karşı ilgili oldum biraz, ondan sonra bu böyle oldu. Ben de dayanamadım artık, attığım mesajlara, aramalarıma dönememesi. Buluşucaz deyip o gün beni ekmesi gelmemesi, ne bileyim ya. Hep sevindim ettim gelicek görücem diye hazırlandım o kadar ve günün sonunda gelmeyeceğini anlayınca ağlayarak o makyajımı nasıl sildiğimi unutamıyorum hiç. Bu adamın numarasını mecbur sildim, beni buna mecbur bıraktı. Hep sen benimsin benimsin diyordu, önensemwmeye başladı çok beni son zamanlarda. Ben bu adamla yaklaşık 2 aya yakındı hiç iletişimde değilim, mesaj attım biraz uzunca son kez ve sonunda da hoşçakal dedim. İçim ağlaya ağlaya.. Gelin görün ki ben pek iyi değilim özledim mi bilmiyoeum ama kim yanımdan geçse sanki onun kokusu sanki o. Sizce ne yapmalıyım arkadaşlar? Kusura bakmayın birqz uzunca oldu ama
Güncellemeler
+1 yıl
İki çift lafım olucak da şimdi.. Yav şu bel altı yorum yazanların bacısı anası hiç mi yok acaba.. Birileri de kendi anasına bacısına böyle konuşsa kabul edecek kadar namussuzlar ki normal görüp buralara düşüyorlar. Ulen erkeksiniz tamam da ADAM değilsiniz.. bu kadar mı düştünüz be, biraz ADAM olun da az namus nedir ahlak nedir bilin be.. Sizin bacınıza ananıza acıdım çok. İki ayaklı olup da beyni teker üzerinde giden orrospu çocuklarınadır bu sözlerim..
Bir erkek nasıl özletilir? Araması mesaj atması nasıl sağlanır? Geri dönermi pişman olur mu bir erkek?
Cevapla