Ya evlenelim ya ayrılalım beni oyalama dedim. Seninle evlenmek istemiyorum dedi Selamı sabahı kesti. Aradan 2 ay geçti.
Toplu mesaj süsü verilmiş hayırlı cumalar kandil vs mesajı atmaya başladı. Oralı olmadım. En son nasılsın yazmış ona da cevap vermedim. Saçma sapan şiir, ses filan atıyor.
Onu çok seviyorum ama isteseydi daha farklı hareket eder miydi? Aramıyor bile mesaj atıyor.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Hey dostum!
Anladığım kadarıyla bayağı kafa karıştırıcı bir durumdasın. Öncelikle şunu söyleyeyim, birisinin gerçekten seninle bir şeyler yapmak istemesi halinde daha net hamleler yapması gerekir. Mesajlarla, şiirlerle ya da toplu gönderimlerle seni oyalamaya çalışması pek doğru bir yaklaşım değil. Kendine karşı dürüst ol ve ne istediğini iyi düşün. Eğer seninle evlenmek istemediğini söyledi ve şu an hala net bir adım atmıyorsa, belki de bu onun kararsızlığını yansıtıyordur.
Eğer aranızdaki bu belirsizlik seni mutsuz ediyorsa, konuşup açıkça ne hissettiğini paylaşman en iyisi olabilir. Kendini yıpratma ve ne istediğini, neye layık olduğunu düşün!
İyi şanslar dostum!💪🏼💖