
Derler ki, "Körebe oynamak gibiydi aşk, Hepimiz kördük, ebemizi gördük. " Peki sizde aşktan yana ebesini görenlerden misiniz?

Derler ki, "Körebe oynamak gibiydi aşk, Hepimiz kördük, ebemizi gördük. " Peki sizde aşktan yana ebesini görenlerden misiniz?
O aşktan yana her zaman ebe mi gördüm, zaten günümüzde de gerçekten aşk diye bir şeyin varlığını hiçbir zaman inanmadım Yani evet aşk duygusunun var olduğu gerçek ama günümüzde aşkı yaşayan aşka değer veren insanların olduğuna gerçekten sadakatimi ve samimiyetim olduğuna inanmak zor, genelde karşıma çıkan insanlarda belki de ben yanlış insanlara doğru anlamlar yükledim birçok yanlışlıkla benden kaynaklanıyordu bazı insanlara hayatımda hayatımın merkezine koyarak, en büyük hatayı ben yaptım
Hayır ben daha çok akıllılık yapıp aşk diye bir şeyin olmadığını dışarıdan gören kişiyim. yani aslında insanlar gözleri kapalı olduğu için aşkı arıyorlar ama bilmiyorlar ki gözlerini açsalar aşk yok zaten.
Cevap
7Cevap
Aşka inanmadığım için ebemi de göremedim
Evet ebesini görenlerdenim...
Evet görenlerin 1. Olabilirim hatta sebebi de full reddedilmek
Hayır bu işi hiçbir zaman ebemi katmadım :D
Arada bir oluyor böyle şeyler. Yine de size tecrübe kazandırıyor.
Aşka inanmıyorum kimseyi bu denli sevmem ama yine de gördüm ebemi. 🥲
-de ayrı yazılsın bi daha 😀
Dikkatimden kaçmış 😬
Hayır benim güzeldi ya.
Onun ebesini gördüm.
Yok ben daha çok gercek yüzünü gòrenlerdenim
Ben körebe oynamayan tarafım..🤭
Evet, ebemi gorenlerdenim.
Evet i yüzden uzak duruyorum shxjajs
Kör ebede kimse ebeyi görmüyor ama
Galiba öyle oldu
Evet öyle...
Ayşegül mü o?
Görmüştüm
Ahhh ahhh 🥲
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?