Arkadaşlar şöyle oldu;
Karnım ağrıyordu Sevgilim de beni evine davet etti kabul etmedim çok ısrar edince gittim işte Film izleyip sohbet edecektik felan Sonra tuvaletim geldi tam tuvalete gidecekken bir osurdum sonra kusura bakma dedim ama öyle bir kokuttum ki ortalığı benim bile midem bulandı yani. Neyse sonra tuvalete gittim ishal olmuşum birde o arada bu seferde Tuvaleti leş gibi kokuttum. Başta Traş malzemesini aldım hani kokusu gitsin diye fayda etmedi sonra parfüm sıktım kendi aldığım hep cebimde olan parfümümü (Kokusu çok güzel bu arada) onu hem tuvaletin içine hemde tuvaletin dışına sıktım. Sonra çıktım tabi etraf maalesef... o malum kokuyu aldım. Sonra Sevgilimin yanına geldim o dedi "Sen ne biçim insansın her tarafı kokuttun, Defol evimden" dedi. Ben ağlamaya başladım ben ağlarken o tuvalete gitti geldi sonra dedi "Kızım sen kuzu mu yedin? Bu koku ne ben anneme babama ne diyecem? Niye böyle yapıyorsun gitsene evimden" dedi sonra kalkarken bir kere daha osurdum. Sonra "M*l mısın nesin ya tut şu poponu" dedi kolumdan tuttu ve kapıya götürdü. Sonra eve gelince ben ona bir özür mesajı atayım dedim. Suçluydum çünkü o da dedi "Özür mözür dileme Annemleri aradım evi ilaçlattık onların parasını ver" dedi.
Şimdi size sorularım var. Onlar şöyle;
Evi yani bir evin ilaçlatma parası ne kadar olur?
Sevgilimle tekrar nasıl barışabilirim?
Ve Evin ilaçlatılma süresi ne kadar sürer? Yani evin halini merak ettiğimden ve sevgilimle tekrar barışmak için gitmeyi düşünüyorum da?
Karnım ağrıyordu Sevgilim de beni evine davet etti kabul etmedim çok ısrar edince gittim işte Film izleyip sohbet edecektik felan Sonra tuvaletim geldi tam tuvalete gidecekken bir osurdum sonra kusura bakma dedim ama öyle bir kokuttum ki ortalığı benim bile midem bulandı yani. Neyse sonra tuvalete gittim ishal olmuşum birde o arada bu seferde Tuvaleti leş gibi kokuttum. Başta Traş malzemesini aldım hani kokusu gitsin diye fayda etmedi sonra parfüm sıktım kendi aldığım hep cebimde olan parfümümü (Kokusu çok güzel bu arada) onu hem tuvaletin içine hemde tuvaletin dışına sıktım. Sonra çıktım tabi etraf maalesef... o malum kokuyu aldım. Sonra Sevgilimin yanına geldim o dedi "Sen ne biçim insansın her tarafı kokuttun, Defol evimden" dedi. Ben ağlamaya başladım ben ağlarken o tuvalete gitti geldi sonra dedi "Kızım sen kuzu mu yedin? Bu koku ne ben anneme babama ne diyecem? Niye böyle yapıyorsun gitsene evimden" dedi sonra kalkarken bir kere daha osurdum. Sonra "M*l mısın nesin ya tut şu poponu" dedi kolumdan tuttu ve kapıya götürdü. Sonra eve gelince ben ona bir özür mesajı atayım dedim. Suçluydum çünkü o da dedi "Özür mözür dileme Annemleri aradım evi ilaçlattık onların parasını ver" dedi.
Şimdi size sorularım var. Onlar şöyle;
Evi yani bir evin ilaçlatma parası ne kadar olur?
Sevgilimle tekrar nasıl barışabilirim?
Ve Evin ilaçlatılma süresi ne kadar sürer? Yani evin halini merak ettiğimden ve sevgilimle tekrar barışmak için gitmeyi düşünüyorum da?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer