Güncellemeler
+1 yıl
herkes herkesten nefret ediyormuş
Ben aşıksam devam ederim yoksa nesilden banane :D yani ben öldükten sonra dünya da insan kalsa ne olur kalmasa ne olur. yani 2 kişi kaldığı için
Evlenmeden olmaz. 😃
İnsanlığın sonu gelmiş görev bilinciyle yaparız artık
Cevap
1Cevap
Neslimi devam ettirmek umurumda değil. Çirkin veya güzel fark etmez. Kimsenin olmadığı dünyada hem doğur hem dünya işi yap çekemem ben daha değerliyim
insanlık çoktan yok olmayı hakediyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?