AYY SONUNDA HAYATIMIN ASKIYLA AYNI EVE CIKIYORUZZZ, PISMAN OLUR MUYUM?

İkimizinde ayrı evi vardı ben öğrenci evinde arkadaslarimla kirada kalıyodum o bize ev alınca ayrıldım ama evli değiliz ev de onun üzerine bilmiyorum kızlar evden ayrılırken çok pişman olursun ayrılırsınız dedi ama🥺🥺

AYY SONUNDA HAYATIMIN ASKIYLA AYNI EVE CIKIYORUZZZ, PISMAN OLUR MUYUM?
Cevapla