Sevgiliyle konuşmanın sıklığı ne olmalı? gün sonunda arayıp konuşmak yeterli mi sizce?

Sevgilimle yanyana olduğumuzda çok mutluyuz uzak kaldığımizda ben onun ilgisizliğinden şikayet ediyorum o ise benim çok trip attığımdan şikayet ediyor. çok trip attığımı düşünmüyorum istediğim tek şey arada bir bana yazsın benimle konuşsun istiyorum o ise bunun gereksiz olduğunu bir şey olmadığı sürece gün içerisinde bir kere arayıp konuşmanin yeterli olduğunu söylüyor onun haricinde klasik şeyler konuşuluyormuş yanyanayken her şeyimizi paylaşiyoruz zaten diyor
Sevgiliyle konuşmanın sıklığı ne olmalı? gün sonunda arayıp konuşmak yeterli mi sizce?
Cevapla