Flörtümün yanında kendimi aşağılık hissediyorum, konuşmayı nasıl keserim?

Kendini çok üstün görüyor çocuk gibi davranıyor ve rahat edemiyorum onla sohbet ederken. ben sosyal medyada içerik üreten ve komik eğlenceli anlarını atan biriyim ama onla görüştüğüm için atasım gelmiyor çekiniyorum utanıyorum kendimden
Flörtümün yanında kendimi aşağılık hissediyorum, konuşmayı nasıl keserim?
Cevapla