Sen suçlusun, normalde adamın Peki yazmana bir şey yazmaması lazım, yine boş bırakmayım diye bir şeyle doldurmuş. Sen naptın diye sormuş, aynı yazmışsın sadece, sen kendi konuşmana bakmadan niye karşıyı yargılıyorsun? Mesajlaşmayı bilmiyorsun bile maalesef.
İkiniz arasında kimya yok, gitmez bu iş. Eğer sen herkese karşı da böyle hareketsiz enerjisiz yazıyorsan sorun sendedir. Burada Peki diye ilk sen yazmışsın, adamın orada bir şey yazmaması gerekiyordu hatta.
ikinizden olmaz, kusura bakma. Adam peki yazmana peki yazdı çünkü karşılık vermesi gerektiğini düşündü. Üstelik ilk peki yazan da sendin. Adama karşı soğuk yazarsan sorun sendedir.