Bütün erkekler aynıdır demeyi kesin artık vazgeçin?

Merhaba arkadaşlar burada sürekli denk geliyorum ama sürekli bütün erkekleri aynı kefeye koyuyorlar yok aldatmış yok kullandıktan sonra bırakıp gitmiş falan filan sizler kardeşim ahlaksız namussuz önüne gelenle şerefsizlik yapmak isteyenlere denk geliyorsanız bizim gibi EVLENENE KADAR ELİNİ ELİNE DEĞDİRMEYECEK ve DEĞDİRMEMİŞ erkeklerin suçu ne? Suratımıza başınızı çevirip bakmayın nerde serseri pıç evladı varsa onlarla birlikte olup sonra burada bütün erkekler aynıdır deyip ağlayın? Adam olan sevdiğinin saçının teline dokunmaya kıyamaz bırak eli başka yeri dokunmayı
Benim niye hiç sevgilim yok ben niye hayatım boyunca bir tane kıza yazmadım ben niye ahlaksızlık yapmadım? Elime neden kız eli değmedi? İstesem neler neler yaparım? Demek ki Allah korkusu olan ahlaklı geleceğini kendisini ileriki hayatını düşünen erkekler de var değil mi?
Konuşmak ayıp değil arkadaş olmak ayıp değil sen uygunsuz fotoğraflar at , ahlaksızlık yap sonra bütün erkekler aynı tabi canım tabi ayn
Bütün erkekler aynıdır demeyi kesin artık vazgeçin?
Cevapla