Ben 1.55'im konuştuğum kişi 1.93'müş. Yan yana kötü mü görünürüz?

Selam bu soru çok sacma olacak ama sormak istiyorum odidlwhfjwjf simdi benim oyunda tanışıp gorustugum biri var ilk defa oluyor böyle bir şey ve buluşacağız. Benim boyum 1.55 kısayım onun boyu 1.93 müş. Boyle şeylere pek takilmam yani 1 senedir görüşüyoruz falan ama sormak aklıma gelmedi sohbet arasında söylemiştir de aklımda kalmamıştır. Yan yana durunca çok mu dikkat cekeriz çok mu kotu durur?

Ben 1.55'im konuştuğum kişi 1.93'müş. Yan yana kötü mü görünürüz?
Cevapla