Gectigimiz Pazar günü regl olduğunu söylüyor cok sancim var diyor 1 hafta surebilirmis
Kizlar bir hafta regl sancisi sürer mi?
Gectigimiz Pazar günü regl olduğunu söylüyor cok sancim var diyor 1 hafta surebilirmis
Kizlar bir hafta regl sancisi sürer mi?
1 hafta sürmez ya sanmam 1-2 gun
Beni kekliyor o zaman
Bende sadece ilk gün 1-2 saat oluyor sonraki saat ve günler ağrı yok sadece hafif rahatsızlık hissi var o da sadece ilk güne özel. Ayrıca bende 3-4 gün sürüyor hiç bir hafta sürmedi. Yani her kadında farklı olabilir ama bence 1 hafta sancı olmaz o ilk günler olabilir 1 hafta tamamen ağrılı demek istememişte olabilir belki hafif rahatsızlık hissi oluyordur son günler. Ama 1 hafta sürdüğü için onun durumu farklı olabilir yinede bilemiyorum.
Regl sancısı abartılan bir şey değil, gerçekten çok ciddi olabilir. Bazen ilk günler çok yoğun olur ama bazı kadınlarda tüm regl boyunca hafif ya da yoğun şekilde sürebilir. Her vücudun tepkisi farklı çünkü. Kız arkadaşına bu dönemde destek olman çok önemli bak. Bitki çayları, sıcak su torbası gibi şeyler önererek tatlı bir jest yapabilirsin. Regl dönemleri anlayış ister, unutma. 🌸
Benim hiç ağrım olmuyor kimi hiç ağrısız geçirir kiminde de çok ağrı olur bildiğim kadarıyla en fazla 2 gün sürer sancı sende kızı al hastaneye götür sadece iğneyle geçer sancı
Erkek de yorum yaptığına göre onlarda regl oluyo herhalde
agriyi bilmeyenleri yorum yapmasi bagirtti😅😅
feci kötü
kotu
evet sancısı var
çok kötü
Abim haklı olabilir kız
Bizim beynimizi aşan bir olay bu
Yok abartı tâbi knk ya
Hayır değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?