Beni reddeden çocuk, sosyal medyadan eklemiş. Sizce yazmalı mıyım?

Merhaba, Ben 3 yıldır bir çocuğa platoniktim. Ve acilmaya karar verdim. Onun yakin arkadaşı olan arkadaşıma bizi yap dedim. Çocuğa söylemiş ve çocuk sevgili düşünmüyorum demiş. Keske arkadaşımı araya kalmayıp kendim konussaydim. Reddettikten sonra da isteğimi kabul edip gt yapti. Sizce yazmalı mıyım?

Beni reddeden çocuk, sosyal medyadan eklemiş. Sizce yazmalı mıyım?
Cevapla