26 yaşındayım sevgilim 17 yaşında. İlk ve tek sevgilim. Uzak mesafe ilişkisi. Nasıl davranacağım?

Öncelikle sübyancı itamlarında bulunabilirsiniz, ama ilk sevgilime nasıl davranacağımı bilmiyorum. Malum ilk tecrübem, sevgilimle 2 aydır konuşuoz, biraz içine kapanık. Sohbet yürütemiyoruz hemen bitiyor. Nelerden hoşlandığını sorunca kısa cevaplarla ağzından zor alıyorum. Ama günaydın iyi geceler mesajları, görüntülü fırsatlarımız oluyor. Sevgilimi nasıl mutlu ederim, nasıl sohbeti uzatabilirim. İçindeki sölemediği sıkıntıları veya çekimserliği çözmek için neler yapabilirim. Çok seviyorum gerçekten. Onun mutluluğu için herşeyi yaparım. Yardım!

26 yaşındayım sevgilim 17 yaşında. İlk ve tek sevgilim. Uzak mesafe ilişkisi. Nasıl davranacağım?
Cevapla