Eşimi boşayacak raddeye geldim, evin tüm yükü benim üzerimde. Ne önerirsiniz?

Aldatması vs yok. Severek evlendik 3 senedir evliyiz ve 1 buçuk yaşında oğlumuz var. Neden boşanmak istiyorsun diye soracak olursanız evle ilgili çok sorumsuz bir insan evin bütün yükü benim üzerimde diyebilirim. Bir Masayı bile 3 ayda anca yaptı. Ve aşırı dağınık birisi. Bende aksine derli topluyumdur. Kıçını ben topluyorum psikolojik olarak yoruldum iyice. 3 senedir bi anlayamadı huyumu suyumu. Aşırı tartışmaya başladık. Hiç mutlu hissetmiyorum kendimi. Bugün ilk defa onu boşayacak raddeye geldim diyebilirim. Mutfaktan sofra bezini getirsene dedim ohoo dedi bende açık açık sen bu evde hiç bir halta yaramıyorsun dedim. Çıkardığı tişörtü bile dolabına koymaz sandalyeye katlar koyar. 3 senem hep böyle geçti. Yemek yap onun arkasını topla çamaşır vs gerçekten bunaldım. İş yapmayı severim ama bir süreden sonra bunlar beni çok yıprattı. Hiç bir gelirim yok velayeti 7 yaşına kadar anneye veriyorlarmış bunları bile araştırdım. O duruma geldim artık. Yok bu adam 3 senede düzelmediyse bundan sonra hiç düzelmez. O evde yokken ev derli toplu her şey yolunda. Okurken saçma gelmesin yaşayan bilir diyorum sadece … biraz uzun oldu kusura bakmayın. Siz olsanız napardınız
Eşimi boşayacak raddeye geldim, evin tüm yükü benim üzerimde. Ne önerirsiniz?
Cevapla