Bu sitede neden kadınsal soru başlıkların altında erkekler doluşuyor?

Arkadaşlar o kadar garibime gidiyor ki
Kadınsal soruların altına kadının yorum yazması lazımken 30 tane erkek yazıyor siz nereden biliyorsunuz bi kadının cevap vermesi gereken şeyi? Bu kadar mı Abaza yvşak var ya yazık vallahi yazık profil fotoğrafı yok fake mi gerçek mi belli değil altına 30 erkek yorum atıyor eğer burada profil fotoğrafı olmayana bu kadar mesaj gelirse az bi dekolteli fotoğraf atana herhalde söylemeye gerek yok ne kadar mesaj geleceğini
Bu yüzden hiçbir kıza yazamıyor bizim gibi erkekler acaba bizide mi Abaza zannederler diye yazık vallahi yazık
Bu sitede neden kadınsal soru başlıkların altında erkekler doluşuyor?
Cevapla