Baylar bayanlar merdivenden kayanlar😄 biraz degişik başlamak istedim
Sevdiginiz insanin sizi gerçekten sevdigine inaniyormusunuz hadi bakalim pamuk eller yoruma gelsin 😄
Baylar bayanlar merdivenden kayanlar😄 biraz degişik başlamak istedim
Sevdiginiz insanin sizi gerçekten sevdigine inaniyormusunuz hadi bakalim pamuk eller yoruma gelsin 😄
Ya benim şu anda hayatımda kimse yok yani sevgilim yok flört ettiğim görüştüğüm kimse yok.
Ancak ben hayatımda net olarak şunu öğrendim ki kimsenin sevgisine net bir şekilde güvenmeyeceksin bu en büyük hata oluyor, çünkü hiç kimsenin sevgisi anne baba ailenin sevgisini yerini tutmuyor bir de günümüzde zaten gerçek kız samimi sevgiler hiçbir zaman kalmadı, artık insanları çok güzel belirli beklentiler belirli çıkarlar için ilişki yaşıyor ve bunun sonucunda da istediği olmadığı zaman o ilişkiyi hemen bitirebiliyor.
Bakın günümüzde artık evlenmek için çocuk oyuncağını gönder niye sadece maddi çıkarabilir belli dünyanın menfaatleri uğruna evlilik yapmak zorundayız kapitalist sistem bize bunu getirdi O yüzden kimsenin sevgisine tam anlamıyla inanamazsınız
Ne diyelim rabbim kalbimizin isinmadigi insanlari hayatimiza bile almamiza izin vermesin o zaman rabbim her şeyin hayirlisini bizlere nasip etsin 😊
Amin 🙂🙂
Hiç sevgilim olmadı maalesef yani flörtüm bile olmadı hatta kız eli tutmadım. ama bunun için de bazen üzülüyorum çünkü bakıyorum etrafımda çoğu kötü kişi seviliyor ya da evleniyor ve bu kişiler aldatanlar ya da kadına şiddet uygulayanlar ve kızlar da bu kişilerin peşinden koşuyor tabi genelleme yapmıyorum herkes aynı değil benim için ama çoğu kişi maalesef kendisine değer vermeyeni ya da sevmeyeni seviyor. ama sevgilim olsaydı beni sevdiğine ben gönülden inanırdım çünkü ben güvenmediğim bir ilişkiye zaten hiç başlamam
günümüzde bir insanın gerçekten sevdiğine inanmak da çok zor amacı farklı mı? yoksa sadece kullanmak için mi yoksa gerçekten mi aşık bunu zaten başta anlamak zor oluyor o yüzden de zaman geçmesi güven gibi duyguların olması gerekiyor
Helal olsun ablacım her zaman bòyle ol ama asla ùzulme unutma rabbim hayatindab bir insani cikarmisss ya da onu senden sogutup uzaklastirmissa senin icin daha gùzel planlari oldugu icindir bunu asla unutma 😊
Teşekkür ederim abla 🙏🤗
Rica ederim ablacim😊
Cevap
7Cevap
Aşk meşk işleri çıkar ilişkisidir o yuzden çıkarı için seviyormuş gibi yapar
Aynen òyle
Öyle bir inancım yok hatırlamazlar bile beni😌
En gùzeli no manita no dir dir 😅
Ben seviyorsam bilirim ki oda beni seviyordur.
Güzelmiş
Sevgisine inanmadığım birini hayatıma almam. Sevgilim olduğunda onun sevgisine inanıyorumdur.
Ailemden Başkası Yalan 👍
İnanmıyorum kötü davranıyor
Hayır inanmam
Sevişebileceğim insanlar varken sevmek uzak kalsın
İnanmıyorum.
Şu an kimse yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?