Kendi kafasına göre terk edip sonra geri gelen eski sevgilimi reddettim. İyi yapmış mıyım?

Manyak kendi kendine Bir daha yazmam dedi gitti birkaç gün sonra geldi bı baktım işte özür dilerim senden eşim olmanı istiyorum falan. Bende dedim ki sen istediğin zaman gidip istediğin zaman gelemezsin. Ben senin canın sıkıldığında ugrayacagin durağın degilim dedim. Bir defa anlatmaya çalıştı yok dedim lafı ağzına tıkadım. İyi yapmış mıyım?
Kendi kafasına göre terk edip sonra geri gelen eski sevgilimi reddettim. İyi yapmış mıyım?
Cevapla