Erkekler çok özel ve değerliler. Keşke benim de bir tane erkeğim olsaydı. Çok üzgünüm, ne yapmalıyım?

Erkekler çok özel ve değerliler. Keşke benim de bir tane erkeğim olsaydı. Çok üzgünüm, ne yapmalıyım?
Cevapla