Selâmlar!!
Sizden soğuyan insan başkasında mı ısınıyordur...✔

#Acid_Qeenn.🌺
Selâmlar!!
Sizden soğuyan insan başkasında mı ısınıyordur...✔

#Acid_Qeenn.🌺
Evet bu da bir ihtimal. Ve her nedense son zamanlarda yaşar oldum. Soğudun mu diyorum yok ne alakası var diyor. Ya iyi de 3 gün önce öyle değildi şimdi ne oldu?
Birde hem inkâr edilir hem bahaneler bitmez.😄
Suç bastıracaklar akıllarınca işte.😄
Evet olabilir ama kesin bir düşünce değil. yani sadece soğumuş da olabilir ve neden soğudu burada daha önemli. belki de benim hatam vardır ondan soğumuş da olabilir. ama ne olursa olsun bir kişi benden soğuyorsa zaten ben de o kişiden soğurdum direk. çünkü benden soğuyan bir insana zaten güvenemem
Genelde öyle olur ama depresyona da girmiş olabilir. Hormonları kimyası bozulmuş libidosu düşmüş ve senden değil de hayattan da soğumuş olabilir. Önce bir kan testi sonra psikolog gerekebilir. Başkalarıyla hoşbeş yapıyorsa o kişi, sal gitsin kendine yeni bedensel keşifler bulsun.
Kesinlikle çok doğru.. Bir insan durup dururken neden soğuyup uzaklaşsın.. Hayatında biri var ki uzaklaşıp soğuyor.. Donsun da buz olsun.. Soğumuşmuş çok da umurumda.. Gidiyorsa zaten hiç benim olmamıştır..
Cevap
19Cevap
Senin itin sana havlamaya başladıysa, başkası da doyuruyor demektir..
Tam da soruya göre cuk olmuş..
Kemiği kim çok verirse hesabımı töbest.😄
İt bu, nerde kemik orada hazır bulunur.. 😄
İt ürür kervan yürürmüş, kemik önemli.😄
Uykusu da gelmiyor bu gece.. 😄
Yok valla cin gibiyim, gezmedende yeni geldim aslında uykumun gelmesi lâzımdı ama yok aldın başına belayı...😄
Senin yaşındakiler uyancaklar neredeyse ama.. Onlara neden nispet yapıyorsun.. 😄
Ne varmış lan benim yaşımda kendin küçük eşeğin sıpasısın sanki.😄😄
Ya aramızdaki yaş farkını saymaya kalksam ağzım büzüşür.. 😕😅
Ağzı büzüsesice nerde o günler ah ah.😄
Değil mi ya ne günler gördün..
Çiviyle yazı yazardınız, uçağa mızrak atardınız.. 😂
Ahahah slk.😄
Terbiyesiz.. 😅
Çok katılmıyorum buna. Hareketlerim ve tavrım belki itici gelmeye başlamıştır. Benden soğuması başka biri olduğu anlamına gelmez.
Olabilir, benden soğuyan uzak duran insandan ben daha çok soğurum :))
Görsel ve soru tam üstüne bastın ayağını çek cinsinden. 😁💯
Bende öyle yaptım.😄
Helal olsun... 👍😁
Yok yok öyle düşünmeyin. Ben soğuduğum insandan ya aşırı küfür ettiği için ya da ciddi ciddi çok büyük yanlış davranışları olduğu için sogumusumdur. Ben konuşmayınca da konuşmam için yalvaran insanlar da gördüm.
İnsanların ruhsal dönemleri olur bazıları açıktır bazıları kapalı ve belirsizdir her şeyi aşka sevgiye yormak anlamsız bir cahilliktir.
Sevene çare sevmeyene bahane çoktur bu devirde
sevene can feda sevmeyene elvedaaaaa derim bende hic morelimi bile bozmam😂
Herkesin sonuçta kendi hayatı ister soğur ister ısınır..
Benle işi bitmiş istedigi kadar soğuyabilir 😌
Başkasını katmadan önce ben ne yaptımda benden soğudu diye bakmak lazım
Birisinden soğuyanı başkası alevlendiriyordur 😄
Evet olabilir bunlar hep ihtimal dahilinde olan şeyler
Soğuduktan sonra gerisi beni ilgilendirmez 😄 onu ısındığı kişiyle kendisi bilir artık.
Çok doğru bir laf. hiç bir zaman şaşırtmıyor bu gerçek.
herkese aynı seviyede olunmaz. Birine sıcaksam başkasına da olabilirim bence doğru değil bu
Benden soğuduktan sonra ne yaparsa yapsın beni ilgilendirmez
Öyle tabiki sana soguk davraniyorsa baskasi vardir tabiki bu gercek
olabilir başkası yerini almıştır genelde bu durumlarda
O tam olarak oyle degıl aslında..
Aynen canım benden soğuduysa başkası vardır
Kesinlikle 🙄 bana bu şüpheyi yaratır.
Evet, genelde öyle olur
Olabilir, neden olmasın.
Umrumda olmaz. Bildiği gibi yapsın.
Yok ya kafa tatiline çıkmıştır
güzel tespit
Kuvvetli ihtimal…
Olabilir
Olabilir
Tabiki evet
Umrumda değil benden soğuduysa
Olabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?