AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
67Cevap
ben 21 yaşındayım hiiç düşünmüyorum üstad o tür şeyleri :D
3-4 sene sonra görürüm seni yiğenim :D
büyük ihtimal senin gibi soru felan açarım bende :D
Hahaha :D
Kaderde neyse o boş ver kardeşim Hayırlisi olsun hakkında.
sağol :)
Her zaman söylüyorum. Evliliğin yaşı yoktur. Sen ne zaman hazır hissediyorsan kendini o zamandir.
Yaş değil hazır olmak önemlidir?
Ben kendimi şu an hazır hissediyorum :-)
Evlen o zaman. Tutan mi var ;))
Kız yok :D
yok mu çöpcatanlik eden :)
Kendim bulmak istiyorum ama bulunduğum ortamlarda yok
Ortam degistir o zaman
Nasıl ortamlara girmeliyim
26 yasina gelmissin. Ben mi ogreteyim ;)
Evlenmelik kız arayınca o ortamlar değişiyor yalnız :)
Biri sevabina arkadasa evlenicek kiz bulacagi ortam söylesin;))
Geç dalganı :)
Estağfurullah ;))
Sen herkese sürekli göz mü kırparsın :D
Hayır. Noktalama işaretinde ; daha önce olduğu icin sectim. Farklı anlamlar. barındırmayin ;))
Farklı anlamlar barındırmadım ;))
O zaman dağılıyoruz ;))
Keyfin bilir ;))
;))
:))
bir evlenen pişman birde evlenmeyen otur oturduğun yerde
ben ne yaptım şimdi :(
Bişey yapmadın yapmada :)
yapmak istiyorum :D
Git evlen o zaman
çok kolaydı :D kız yok
bende aynı dertten muzdaribim 24 yaşındayım ama 30 a kadar evlenmekte istemyrm ama aile işte yav :D
:DD kader ortağım
Ben 25 yaşımda olabilir diye düşünüyorum daha 3 senem var :))
hayırlısı :)
aynen :) bir erkek için bence 26 27 ideal 30 uda beklememelisin bence
30 u beklemiycem zaten :)
Bu soruda ne aklıma geldi biliyomusun hani şu internette koca istiyom beni al lannn diyen karı var ya hah iste o :D
ulan :DD
18 yaşından beri düşünüyordum yaş 22 ve bu yaşadıklarımdan sonra evlenmeyi düşünmüyorum bekar çapkın hayat daha iyi ^^
çocuk meselesi?
Çocuk istiyorum tabiki ama artık evlenmem heralde bu kadar ihanet aldatılma yarı yolda bırakma yaşasan sende evlenmezsin ^^ dayı amca olur onları severiz artık
peki bakalım :D
Koca adayini bir bulmak lazim ilk ne zaman kismini sonra dusunuruz ^^
ahaha :D aynısı benim için de geçerli
Is guc askerlık vs derken benımkı 30 u gorur sımdı 25 e gırcez ne kaldı ölmeye
:Dd
Evlenip napacan otur annenin dizinin dibinde işte :Dd
peki. ss
beni istemeye geliyorlar :D daha niyetim yok iyi böyle
ciddi misin :D
valla yaa
Strese girme kardeş geç kaldim evlenmeliyim diye sartlanma olur
ailem strese sokuyo beni :))
Bende de ayni sorun var ne yas 27 . benimki evde temizlik yapsin istiyomus ondan istiyor evlenmemiş :)
zor durum :)
O zaman bul birini evlen bu saatten sonra mantık evliliği yapabilirsin :)
mantık evliliği bana mantıksız geliyo ya :D
birini bulmak o kadar kolay değil birde :/
matık evliliği mantıksız koptum kardeş süpersin :)
Bal dudaklımmmm , çok kızla konuşma seni ıslak havluyla döverm bak yoksa :***
gene mi sen :D
ne genemi ben başkalarıdamı sana yazıyor yoksa :O
sen yazıyomusun ki
sanırım bikere yazmıştım sana :D
Bikere demek hmm :)
muah :D
:))
26 erken değil mi? cepte 5 kuruş yok evlenmek istiyosunuz yaw
işim var arabam var ve evlenmek istiyorum normal değil mi ki
araba dediğin nedir ki artık ele ayağa düştü 20 in liraya ara var... iş sahibi olmak da yetmiyor...3 kişilik bir ailenin açlık sınırı 3000 lira.. yani sadece yemek masrafı 3000,
yemek masrafı 3000 miş güldürme beni :) nerede yaşıyo o aile hawaide falan mı
tüik verisi böyle ben demiyorum... çocuğa simit ayran yediremeyiz
sanmıyorum o kadar tutacağını
Kör alıcımı bulursam inşallah..
ahaha :D
kör alıcın sana kurban olsun
25 yaşındayım nasipse bu sene gidiciyim
oo hadi hayırlısı adına sevindim :)
Hayırlısı senin için de herkes için de
:))
Bayan 23-25 Erkek 25-28 ideall
bencede :)
Bulunca evlenicez ne zaman olursa
:-)
Sevgilime kalsa hemen yarin evleniyoz :D
Ne güzel :)
Sen bide bana sor :D baba olcakmis illa dur sen bir okulunu bitir once cocuga neyle bakcan :D
Ahaha :D kaç yaşında ki
22 :D
Küçüksünüz daha az bekleyin :D
Bence de arkamizdan atli kovalamiyo :D
Ahaha :D
Bence kızlar için 25 ideal. Erkeklerde 27-28 :)
bencede :)
24 e gelice bir daha düşünürüm..
düşün :)
profil resmindeki cocugu taniyorum :D
Evet tanışıyoruz da ne alaka şimdi aslı :D
30 demiştim kendi kendime ama 32 yaşımda evlendim.
o zaman ben de 28 de evlenicem :P
Hayırlı kısmet olsun da o da olur inşallah. :)
inşallah
daha var bir kaç yılın.. abartmayın bence :D
peki madem abartmayalım mariaco kızmasın :)
ne kızıcam ne halin varsa gör. kör caihil
*-*
Erkek arkadasm var ama hiç evlenmeyi düşünmüyorum.
e nereye kadar peki bu ilişki?
1 yıldır devam ediyor oda 26 gircek ocakta bu aralar bende sık sık soruyorum kendime nereye kadar diye ama bende bilmiyorum..
:))
Evlenmeyi düşünmüyorum.
al işte bitane daha :D
Karakter ne yaparsın
:))
26 yaşında idealdir..
Bencede :)
25 30 Arası belki de hiç 😃
neden hiç :)
Etrafımda güzel evlilik yok evli Arkadaşlarım Şiddetle evlenme diyor daha nolsun :)
benim de tam tersi :D
Evlen ozaman :))
sorun da orda ya evlenecek kimse yok :D
Annene söyle bulsun 😊
ben annemin bulduğu kızla evlenmem -.-
Evde mi kaldın yani ozaman :)
-.-
24 25 kadin icin iyi, erkekler 26 27 olabilir
güzel :D
Çok haklısın 👍😄
@alitunc675 evet haklıyım :-))
:DD
Hiç güleceğim yoktu :D D:
neden :D
kötü bir evlilik yapmaktan iyidir beklemek
geç olsun güç olmasın diyosun :)
hayırlısı olsun
:))
Evlilik insanına gore guzel dahadusunmuyorum
Peki
Hahay sana mi yok kiz ;)
Olmayınca olmuyo işte :P
Hayırlısı , sen ne jadar zaman yasta joysan nasibin zamaninı bilir
Umarım :)
Hıh bnde evde kaldımm ^-^
kaç yaşındasın bakalım ^-^
25 :/
evde kalmamışsın :D
Yuh l*n senmi bulamadın O. O
buluyorum da ciddi düşünmüyodum veya ciddi düşünmüyolardı dostum :/
Sen o zaman eğlenmelki kızlar bulmuşun :/
olabilir haklısın :)
23 olunca falan evlencem :p umarim
kız için en iyi yaşlar bence de 23-24 :D
Evet :D
:))
28 diye düşünüyorum ama kısmet bakalım :)
kısmet :)
duruma göre belki 24-25 belki hiç
güzel :)
23-24 gibi düşünüyorum. Kısmet tabi.
Evet :)
40 yasinda evlenirim ben
çocuğun olmaz :D
ozaman koca bulup evlenip cocuk yaparim erkenden
sonra da boşanırım diyosun *-*
yok be bulmusum koca kalir oyle
:))
en fazla 24 e kadar yolum var:))
neden 24
21 yaşındayım 24 kadar anca koca bulurum:))
ahaha :D
30 acelesi yok bu isin
ben de öyle derdim senin yaşlarında :)
Evlilik düşünmüyorum.
neden pinkman :)
Free yaşamaya alışmışım. Şimdilik zor ama ne olacağını bilemeyiz tabii :))
peki bakalım :))
Sende takma kafana fazla ;)) nasip kısmet bu işler :))
:))
okul ne zaman biterse o zaman düşünüyorum:))
kaç yaşındasın :)
19 bana daha var düşünmedim bile :D
:DD
23 25 arası sanirim Allah büyük :D
hadi bakalım :))
30 uz hala bekariz evli arkdslar imreniyor)))
ben de onlara imreniyorum :D
alayii agliyor bee onlar ise giderken ben russiada party yapiyorum faceden gorup gönül koyuyorlar birde utanmadan...)
ahaha :D yok ya partiler falan işim olmaz :D
Bizimkilerde oykle bn. 25 dusunuyorum
güzel :)
:). :)
:))
30 a kadar yolu var umarım 30 olmadan evlenirim :D
umarız :D
ozaman erkek için 40 hımm çok iyi yaa 13 senem var daha yuppiiiiiiii
ne alaka :D
Ben 28 saol moral verdin
pardon abi :D
sen evde kalmıssın D:dD:d:dd
-.-
23 olabilir, iki sene sonra. Evde kalmazsam
kızlar evde kalmıyolar bu zamanda :D
Birini bulamazsam anlamında 😊
ben de o anlamda dedim zaten :)
Herkes birini buluyo mu 😊o zaman nıye herkes yalnızlıktan sıkayetci
yalnızlıktan şikayetçi kız pek görmedim :)
Benim cevremde var,
tamam pes :D
23 de ben bakirimde :D
normal :D
o nerden cıktı a. q el bebeleri 16 da yapıyor
iyi bişey mi sanki
değil tabi de yani normal demen normal değil 20 yas üstü kaç kişi vardır ki bu ülkede :D
bakirliğini kaybeden erkekler genelde genelevlerde falan kaybediyor türkiyede ama :D
ıyy a. q mikrop yuvası asla :D
yani :D
Normal normal 30 a kadar yolu var
:// inşallah
25te dsnyrm 5 ylm vr ama ksmeet :)
Vuuuuuuuuu
:)) güzel
? :)
Kime o soru işareti :D
Bu kafayla evleneceksen hiç evlenme
Ne varmış kafamda :D
Maşaallah maşaallah :) Alanın olur
Sağol inşallah :)
kız bulunca direk evlenicem diye birşey yok kardeş
Şakasına :)
sen le alakası yok ama şakasına kelimesine bu aralar çok uyuz oluyorum :))
Peki :D
doğru insanı bulunca evlenirsin acele etme ;)
sen evli misin dostum :)
26 erkek kişi için erken bir yaş.
-Bence
kaç yaş uygun peki
30 ideal..
Görsün, yaşasın, anlasın, büyüsün sonra kendinden emin ise evlensin.
çok gördüm
kendimden eminim
O halde hakkında hayırlısı düğüne çağır bari. ☺
ahaha bir cumhuriyet taıcaksan neden olmasın :P
Takarım ayıpsın :)
:))
40 yaşına yaklaştığında arkadaşlarının çocukları liseye giderken sen çocuğunu ilkokula başlatırken öyle bir koyuyor ki yaşamadan anlamazsın..
Karamsarlık seziyorum..
kız 18 erkek 22 en uygun yaş dah ötesi yok bunun bugün bilimsel araştırmalar bile kanıtlamaya başladı bunu