AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
67Cevap
Al benden de o kadar ortak :))
:))
Teklif olsun hemen :D
benimle evlenir misin :D
Evet :D
x men yapma bunu :O
Ben batmanle evlencektim ama xman oldu hayirlisi :D
:DD
Doğru insan ne zaman karşıma çıkarsa.
:)) hayırlısı
evlenmeyi düşünmüyorum ama olursa 28 olabilir.
güzel :)
normal de 20
benimkisi biraz zor
:))
birader sen de bulamazsan biz ayvayı yemişisz :):)
teşekkür ederim dostum bulunmasına bulursun da düzgün kız çok az :)
28 yasindayim 30' a kadar yolu var. Ama kismetim daha yok bakiciz artik :)
evlenmicem karşim evlenmicem işte
Sen bilirsin :)
27yim, daha çocuk gibi hissediyorum.
değilsin :D
benzinsiz ferrari abi sana binebilirmiyim?
zibidi :D
ferrari gibi adamsın seni almayan kız utansın :D
sağolasın :D ilginç benzetme
ferrari yakışıklı sonuçta :d
ahah :D
Koca istiyom gel beni al :S
wtf.
25 26 gibi evlenmeyi dusunuyorum
güzel :)
Evlenmek isteyen ciddi bir bayan. var mı
@istanbulizm
kaybol dedim
okul bittigi gün :DD
ımm
bana kalsa şu an ama bu gidişe 28 i bulur ya :)
kaç yaşındasın :)
20 ya :)
:))
22-24 arası düşünüyorum ama tabii kısmet :)
güzel yaşlar :)
21-22 süper bence
Kız için bencede :)
evde kalcam ben :D
o makyaj sayesinde evet :D
tahmin etmiştim birinin böyle diyeceğini :D tek başıma mutluyum ben güvenimi boşa çıkaramıyo kmse :D
peki baalım :))
evlenme hayatını yaşa :) bunun yaşı yok
ben evlenmek istiyorum ama çok :)
hazır mısın evli misin yani evin var mı mesala :))
evim yok ama arabam var
son zamanlarda insanlar sanki boşanmak için evleniyorlar.. acele etmemek gerekiyor
haklısın bir yandan :)
22-23-24 inşallah :D
ahaha :D inşallah
evlenme ya kanka bir daha mı gelecen dünyaya
Baba olmak istiyorum
bilmiyom benim yaşım daha küçük ama o kadra korkuyom ki evlenmekten bakıyorum zaman çok hızlı geçiyor 25i geçince ne yapıcam diye düşünüyorum hayatta hayal ettiğim hiçbir şey olmadı mk birde hayallerimi gerçekleştirmeden evlenirsem hayatın biter zaten evlenince yaşlanıyosun iyice memur gibi yaşamaya başlıyosun :(((
Kaç yaşındasın :)?
18 :D
Bir sabret la :D
evlenmek istiyorum bir an önce dmeedim ki zaten :D allah korusun dedim
Hayır hayallerin için
hayaller paris gerçekler bitlis be :D
Ahaha :D
tam zamanları :D
neyin tam zamanları :D
evlenmenin :D bana göre 25-26 uygundur. ama bende o yaşlara gelince evde kalacağım için ne desem pekde bilemiyorum :D
neden evde kalasın ya deme öyle :D
Annemle düşüncelerimiz çok zıt erkekler konusunda o yüzden :D
ne gibi zıtlıklar mesela biraz aç :))
genellikle tip konusunda :D diğer şeyleri hemen hemen eşitledik. eğitim. huy falan bir tek görünüş kaldı. birde annemin sağı solu belli olmaz. başkasına olur dediğine bana demez :D
tip konusuna da annen mi karışıyor yok artık :D
ben evlenirken karışmayacağını ümit ediyorum :) ama mesela televizyonda görüp yakışıklı çocuk desem neresi yakışıklı onun der. bir yandan seni evlendirmeyeceğim der bir yandan çeyiz dizer. işte benim anacım böyle:D
ahaha :D çok tatlı
:D teşekkür ederiz. sende evde kalmış sayılmazsın zamanı gelmemiş işte ne zaman nasipse ozaman olur takma kafana iyi geceler
iyi geceler :)
23 24
güzel yaşlar :)
tabi yaş geçmeden gidiceksin :))
:)))
23-26 arası
:))
27-28
:-)
Dusunmuorum
neden peki
Hsyat boyle iyi
:))
25 ıyıdır
genel olarak herkes o yönde düşünüyor :)
29-30 ideal :)
:))
3 sene içinde
kısmet
30 gibii
çok geç
23 :)
güzel yaş :)
Boyle iyiyim..
peki :)
25-26 ideal yaş..
:))
Sende inşallah 45 yaşına kadar evlenemezsin amiiin
infinity kaybol dedim :D
25 iyi bence.
:))
Dugunune cagirr :)
bu gidişle düğünüm olmıycak ama hadi bakalım :D
Bakalim bakalim :)
:))
Olabildiğince geç :D
pişman olursun :D
Yasin gelmis evlen
kimileri erken diyo
Ooo daha bunun çocuğu olcak büyücek okucak evlenck torun olca hatta torunun torunu bile olur bunlarin hepsini gormek istiyosan erken evlen ;)
torunun torunu mu *-* çok yaaa kaldıramam :D
Valla goren var ama erken degil bence
bence de erken değil de torunun torunu olmasın :D
Tm o olmasın tm :D
ahaha :D sen evlisin galiba
Yooo daha kucugum ben :P :D
kaç yaşındasın :)))
19 :)
oh oh daha küçüksün :)
Ciddi bir bayan arkadas var mi arkadas olmak isteyen evlilikte olabilir
@istanbulizm kaybol -.-
Bu kim ya :/
3. kişi =D
Esra erola yonlendir :/
hemen ^.^
:D:D
:))
önce kariyer :)
kariyerin tamamsa?
evlensene neyi bekliyosun :))
evlenecek kız yok aga :D
a evet orasını unuttum ben :)
:DD
Düşünmüyorum :D
sen bilirsin :/
28 falan ideal.
neye göre 28 :)
Bana göre tabiki de
:))
35 vs felan
o yaşta seni alanı bulursan evlenirsin :)
çok geç kız için
Bilerek dedim zaten 35 den sonra da hic cekemeyecegim diyecegimden bekarlik sultanlik oohh mis gibi. Dusunmuyorum zati
sakın...
ahaha :D
Yaa hayat benim degilmi evlenmiyorum ;))
Sanki evlense bunu isteyecek birini bulabilecekte :P
Orasi da dogru ;)
ben de öyle diyordum ""yeeeaaa eeeabiiiyeeeaaaa daa gencim eeaaabiii"geldik 36 olduk etrafında kimse kalmıyor. Sen şimdiden at demiri garanti olsun birileri etrafta sonra karar verirsin. Yoksa yalnızlığın acısı geçmez iyi bilirim:S
Saka bir tarafa ama gercekten dusunmuyorum ve insanlari kendimden uzak tutuyorum yani oyle bir sansiz belkide insanlara vermiyorum. Evlilik guzel bir sey ama aklimin ucuna dair gelmiyo
heheheh:) sen öyle deyince aklıma ablam geldi. O da aynısını diyordu da 15 gün sonra evlenme kararı aldılar 23 yıldır da o elemanla evli:))) bilemem artık:)
Allah mesut bahtiyar etsin en guzel gunlerini bize dua etmekten baska bir sey dusmez o zaman ;)
peki artık bir sussun herkes ya :D isteyen evlensin istmeyen evlenmesin abi kasmayın :D
öyle:) hayırlısı olsun yaaa ne diyek:)
Hiç düşünmedim.
bu da ilginç
Böyle devam ederse uzun bir süre daha düşünmem. Güvenecek kişi yok yer yüzünde.
haklılık payın var :/
Aldatmak artık normal bir şey gibi oldu evliler arasında. Hiç derdim yokmuş gibi birde işe gittiğimde aklımın evde kalmasını istemem
gerçekten güvenirsen sorun olmaz :)
O zor işte.
:))
25-26 civarı
:-)
25 iyidir.
aynen öyle
23 yasinda
güzel yaş :)
30 ve üzeri sanrm
çok geç
23 iyidir. Anca :D
kız için yani :)
Bu sitedeki bütün kızlar inşallah evlenemezsiniz hayatınız boyunca yalnız yaşarsınız amiiiiin
:D Amin :D
infinity kaybol :, D
18 :D
yok artık :D
19 olana kadar zamanım var bulacam birisini :D 10 ayım felan kaldı
haha :DD hadi bakalım
Evlenme yaşın :D
Evet :D
29 da
:))
Dusunmuyorum
^-^
o niye ^-^
2-3senye kalmaz aldatmalar bosanmalar havada ucusuyor o yuzden :) ^-^
karakter meselesi ^-^
Bende bu sans olduktan sonra oylesi denk gelir oda kalsin =^-^=
peki sen bilirsin ^-^
25 Belki oda.. :D
neden la :D?
Şimdi sorumluluk, vs derken. ERROR 404. ☺ :D
olsun değer :)
Değeri büyük, Olacak evet..☺
:DD
birader sen de bulamazsan biz ayvayı yemişisz :):)
yanlış yere yazdım mk
30'dan sonra
naptın sen ya
40 muhtemelen
evlenme daha iyi la :D
36 iyi :)))
Şu uzaya roket gönderme işini de kıvırsınlar bahsettikleri :DD
Çok geç :)
Gel alacam sen :D
al *-*
Tamam
tamam
50ye kadar yolu var
:OO
25 -26 iyi bence
güzel :)
Güzel :)
:))
Kıyamete kadar bekar kalırsın inşallah amiiin
Ne bu şimdi neden
infinity kaybol git :D
25 bence
güzel :)
30 iyidir
30 çok geç kız için :)