Çok Süper Soru için teşekkür ederim @KızlarSoruyor
Beğeni ve destek için teşekkür ederim @Bgyontar

Açıkçası burada önemli olan nokta ayrılığın ne şekilde sonuçlandığı ile ilgili olduğunu söyleyebilirim yani siz özellikle ayrıldığınız kişiyle ne şekilde ayrıldınız, Ben kendimden yola çıkarak söyleyeyim ki zamanında büyük bir heyecanla ilişki yaşadığın bir kişiyle daha sonra çeşitli nedenlerle anlaşmazlıklarla aldatma vesaire yani birtakım nedenlerle ayrılma durumu söz konusu olduysa, tekrar birleşmede her şeyin güzel olacağına düşünmekte biraz kendini kandırmak oluyor.
#AɴᴋᴀʀᴀBᴇʏᴇғᴇɴᴅɪꜱɪ
#kullerindenAsk
23 Haziran 2023 Cuma 19.46
Benim zaten eski sevgilim yok ama olsa da tekrar sevgili olmazdım zaten ben bir kez ayrıldıysam benim açımdan zaten o ilişki çoktan bitmiş demektir tekrar denemenin de bir anlamı yok sevgi bitince.
Bir ilişkide aldatma ile ilgili olarak bir bir bitiş olduysa ilişki sona erdi ise gerçekten taraflardan biri aldattıysa o ilişki sonradan barışılsa bile devam etmez aldatan kişi fırsatına ve zamanını bulunca bir süre geçince tekrar aldatır Bence bu ilişkiye Sakın tekrar başlama devam etme
O anki ruh halime bağlı
Teşekkür ederim✌🏻
Rica ediyorum
Olmammm
Cevap
7Cevap
Olmaz diyemem denenebilir
Bugün eski sevgili ile ilgili karşıma cıkan 3. soru oluyor bu ya çok sorulan bir soru ya da bilmiyorum tuhaf
Vallahi ben soruyu 6 gün önce sormuşum bilemiyorum
Orasıda ilginc ama umurumda bile değil 🤢
Boş ver şampiyon
İnsan aldatıldığı zaman nasıl hisseder işte öyle bendekide size soruyorum siz aldatilsaniz defalarca hep yalanla üzeri kapatılıyorsa başınıza gelse ne hissedersin neler hissedersin buna cevap var mı
Kesinlikle büyük bir güvensizlik olur
Hayır o kadarda aptal değilim güven bitmiştir bende o eski erkek arkadaşlarına poz verip dursun
Kesinlikle
Yanii
AVCUNU YALASIN ŞEREFSİZ SEN DEĞERLİ BİR İNSANIN GURURUNU EZDİRME EĞER AYRILMA NEDENİNİZ SENİN GURURUNU KITACAK İNCETECEK BIRŞEYSE AVCUNU YALASIN
Sakin ol benim ne suçum var 😀
Sende herkes gibi değerli birisin eğer yapılmaması gereken bir şeyi yaptıysa ve özür diliyorsa şunu bilki bir kitabın sonu kaç kere okursan oku hep aynıdır
Teşekkür ederim
Rica ederim
😊😊
10 yaşımdan beri galatasaray taraftarıyım. Ne zaman ki başka bir takımı tutmaya başlarsam o gün gelebilir gidenler..
Bu konuda akıllandım.. öyle bir hata yapmam daha
Eskiler eskide kalır bir hatayı yapan yine yapar bu yùzden gerek duymuyorum
Denedim olmadı, olmuyor. Kalp bir kez soğuyunca hiçbir şey eskisi gibi olmuyor.
Duruma göre olabilir yani ayrılış sebebine ve sonraki gelişmelere bağlı.
Defalarca kez denedik olmadı. Artık geri dönmeyi düşünmüyorum.
Eski sevgili en iyi f*ck'dir
Seviyorsam hala okeydir benim için
Hangi sebepten dolayı ayrıldığıma bağlı.
Olmazdım eskisi gibi olmazdı hiçbir şey
Hala hislerim varsa olurdum
Aldatma varsa olmaz
Olmamalıyım
Oluru varsa olurdum
Evet olurdum
Ayrılık sebebimiz büyük bir şey değilse olablir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?