Esim ne istiyor?

Esimle 5 yillik evliyiz eskisine gore daha az kavga etsekte, 3 gun kavgali 4 gun barisik geciriyoruz yine de gunlerimizi. Son donemlerde arkadaslarinin da bize yakin tasinmasiyla birlikte bana ayirdigi zaman azaldi, benimle yaptigi cogu seyde oflayip duruyor, ben sunu yapalim dersem bakariz diyor, kendi kendine sunu yapalim demez bana asla. Terapiye gidelim istedi, gidiyoruz, orada gayet iyi bir tablo ciziyor, sonra yine basliyoruz kavgalara.. en son neden benimle plan yapmadigini sordum istemiyorum demekki cok baski yapiyorsun vs dedi, butun gun birlikte evde oldugumuz icin evden calisiyoruz cunku, ona yetiyormus ekstra benimle birsey yapmaya ihtiyac duymuyormus, ben gidecegim evden ev bakiyorum vs dedim, bu donem aile misafirlerimiz cok gelip gidecek su donem bi gecsin konusuruz dedi, gecenlerde kavga ederkende ben 2 ay gidicem evden diye bagirdi, bana hep sinirli ofkeli, 2 gun iyi davraniyor 3. gun tahammulsuzlesiyor, belki surekli evde olmasak boyle olmazdi dedi. ne yapacagimi bilemiyorum, acaba ayrilsam mi? tasinayim diyince de hatasini anlamiyor, konusuruz falan bilmiyorum diyor, kendi basina bisey yapma diyor... hic anlamiyorum. Bu adam ne hissediyor acaba ben nasil davranmaliyim, yardimci olursaniz cok sevinirim.

Esim ne istiyor?
Cevapla