Konuştuğum kişi tanımadığı kadınlara arkadaşlık isteği gönderiyor, yanlış yolda mıyım?

Bir süredir konuştuğum biri var. Ortak konuklarımız çok, muhabbet iyi gidiyor. Komik ve zeki biri. Beni rahatsız eden şey Facebook üzerinden çok fazla alakasız, tanımadığı kadınları eklemesi. Genelde süslü ve gösterişli kadınlar. Bazıları da abartılı. Arkadaşlık isteği gönderince takip etdiği kişiler listesinde görülüyor ordan bakıyorum. Her gün ortalama 2 yeni kadını takip ediyor. Mesajlarıma geç cevap vermiyor, bir süre sonra son görülmesi bana mesaj yazdığı zamanı göstermeye başladı, ama yine de fazla kadını takip etmesini görmem beni soyutdu. Daha yeni tanıştık sevgili olmaktan bahs ediyor ve canım cicimli konuşmalar yapmıştı görmeden bir-birimizi. Bence yanlış yoldayım sizin fikriniz ne? Kırmızı bayraklar resmen gözüme giriyor
Konuştuğum kişi tanımadığı kadınlara arkadaşlık isteği gönderiyor, yanlış yolda mıyım?
Cevapla