Evlendiğinizde KızlarSoruyor uygulamasını bırakır mıydınız?

Sevgilim yoğun çalışan biri ve ben şu an çalışmadığım için boş vaktim bol. Bu aralar da burada çok vakit geçiriyorum ve o da bunu biliyor. Ama rahatsız olduğunu ve silmemi istediğini söyledi. Ben de evlenince silebileceğimi ama şu an erken olduğunu, zaten kimseyle mesajlaşmadığımı söyledim. Evlenmeden sosyal medyam sayabileceğim bu ortamı bırakmak erken mi olur? Şu aralar beni oyalayan tek site diyebilirim. O yoğun çalıştığı için buraya girmediğimde sıkılıyorum. Sürekli gez gez de nereye kadar 😅
Evlendiğinizde KızlarSoruyor uygulamasını bırakır mıydınız?
Cevapla