Sevgilimle ilk fotoğraflarımızı benim telefonumla çektik. Ama bana gönder falan demedi. Sizce sevmiyor, umursamıyor mu?

Yeni Sevgiliyiz daha ve fotoğraf çektik benim teleofnumla ama bana hiç gönder ya da bir şey demedi. Sizce neden?
Sevgilimle ilk fotoğraflarımızı benim telefonumla çektik. Ama bana gönder falan demedi. Sizce sevmiyor, umursamıyor mu?
Cevapla