Beni kafede görseydin yanıma tanışmaya konuşmaya gelmek ister miydin?

Beni kafede görseydin yanıma tanışmaya konuşmaya gelmek ister miydin?
Beni kafede görseydin yanıma tanışmaya konuşmaya gelmek ister miydin?
Beni kafede görseydin yanıma tanışmaya konuşmaya gelmek ister miydin?
Güncellemeler
+1 yıl
Evet teşekkür ederim cevaplar için gelmemeniz rahatsızlık vermemeniz çok iyi lakin arada gelenler oluyor ve sırf şort giydiğimden geldiklerini biliyorum ve bu hoş değil arkadaşlar rahatsızlık vermemek adıma gelmemeyi tercih edenlere ayrıyeten teşekkürler 🙏🏻
Beni kafede görseydin yanıma tanışmaya konuşmaya gelmek ister miydin?
Cevapla