AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Monotonlaşmışsın. evden işe işten eve hayat geçmez öyle. hafta sonu ya da izin gününde kendin için gitmek istediğin yerlere, sevdiğin insanlarla vakit geçir. aşk için eğer ofis ortamında aşka ilişkiye değer kimse yoksa çevrendekilere arayışta olduğunu söyle ki birileriyle tanışma şansın olsun. düz yaşadığın için pek ortamın yok. bu yüzden bu ortamı kendin yaratmalısın. arkadaşlarınla gittiğin bir mekanda beğendiğin biriyle tanışmaya çalış. ya da yakın hissettiğin bir kız arkadaşına yürü yokla bu işler böyle
sabah 06:30 da kalkıyorum. Akşam 20:00'da eve giriyorum. Aşka enerjim kalmıyor. Aklıma şey bile gelmiyor o derece yorgun oluyorum
hafta sonu yol gözümde büyüyor. Sadece evin yakınındaki sahile gidiyorum o kadar. Arkadaşlarım da öyle işte sürekli şikayetçiler yorgunuz ve gidip uyuyoruz diyorlar
Enerji verici ilaçlar kullan. çözüm bul B C vitamini falan yorgun olmana sığınarak bir şey yapmadan duruyorsun. ve öylece bir şeylerin olmasını bekliyorsun?
Bir şeylerin olmasını beklemiyorum. Herkes mi böyle yoksa ben ve benim iş arkadaşlarım mı çok yorgun. Bunu öğrenmek istedim. Çünkü ben eve gelince sızıp kalıyorum 🥴😴
Şöyle söyleyim sana bu soruyu gördüğümde kendim çalıştığım günler aklıma geldi. Günde 10 saat ayakta iş başıyım ek olarak 1 saat gidiş 1 saate dönüşüm sürüyordu ve eve geldiğimde direk uyuyordum. hiç sosyal hayatım yoktu yakın arkadaşlarım görüşmek istiyor ama tek bir gün izinliyim O günde bana kalsın istiyorum doğal olarak birde onlar okudukları için uymuyordu izin günüm O yüzden onlar iş çıkışıma geliyordu ya da ortak yerde bulusuyorduk 1-2 saat oturup dagılıyorduk. ikili ilişki olarak benimde ortamım yoktu çalıstıgım zaman çarşının içinde 3 köşeli dükkanda çalışıyordum. iştekiler desen menfaat ikişkisi günde 10 yetiyor inan vakit gecirmek istemiyorsun. arkadaslarım söylerdi cıktıgımızda sununla tanıstırayım seni bak bu seni begeniyor falan ya da arkadaslarım farklı kisilerle geliyolardı bulustugumuz zaman yani iş çıkısına sogdıeıyordum her seyi
Beni yoran şey iş yerim ve iş yerimdeki insanlar ortamdı hep aynı şeyler sıkar beni O yüzden ilaç gibi gelirdi arkadaslarımla gezmek O yorgunlugun bezmisliğin içinde
iş çıkışı hiç enerjim kalmıyor, bir an önce köprü geçip eve kendimi atmak istiyorum. Şu an bile bacaklarım ağrıdan kopuyor 😑🥴
işten sonra bir şeyler yapabiliyorsan helal olsun, ben sadece uyumak istiyorum 😴
nasıl geçer bu durum 🥴
ya az uyuyorsun ki vücut bir süre sonra buna alışır. Bence kan değerlerine baktır. vitamin kullan bitki çayları.. iş zamanı insan sağlığını düşünmez oluyor. kilolarca zayıfladığım günler dün gibi..
evden çalışmaya çok alıştım. Birden ofise çağırıp bir de 5 güne çıkınca ben bittim. Ne biriyle aşk yaşayasım var ne de dışarıda eğlenesim. Tek derdim evde dinlenmek oldu
Kan değerlerine ve vitaminlerine baktırmanı tavsiye ederim. ☺️
Hayat bu değil ki işe git eve gel bu eziyet sadece bu durumdan mutlu musun öncelikle?
sabah 06:30 da kalkıyorum. Akşam 20:00'da eve giriyorum. Aşka enerjim kalmıyor. Aklıma şey bile gelmiyor o derece yorgun oluyorum
Yazık gerçekten aşka enerjim kalmıyor derken hayatında biri olmasına rağmen ona vakit ayırmıyor musun
hayatımda biri yok, ilgim olsa bile adım atacak enerjim yok. Ben hep küçük şehirde büyüdüm, okudum. İstanbul'da işe gidip gelmek beni bitirdi 🥴
Kafanı arada dağıtman şart yoksa hep iş düşünürsen ohoo hayat sadece para kazanmak değil ki o parayı güzel harcayabilmektir
yok para değil tabii ki evden çalışmaya çok alıştım. Birden ofise çağırıp bir de 5 güne çıkınca ben bittim. Ne biriyle aşk yaşayasım var ne de dışarıda eğlenesim. Tek derdim evde dinlenmek oldu 😑
iş arkadaşlarım zaten çok toksik, yok ekonomi kötü yok insanlar çıkarcı en iyisi yalnızlık diye diye içimi şişiriyorlar. Motive etme 0
Senin adına üzüldüm aynı şeyi erkek arkadaşım da yaşıyor şu anda ve bu kötü yorgun hayattan bezmiş hali beni de çok yoruyor ve bunaltıyor
siz yine sevgili olmuşsunuz dedim ya ilgim olsa bile birilerine adım atacak enerjim yok ya o kadar bittim. Senin sevgilin benden iyi
Yok bizde sevgili olamadık işte ben bekliyorum adım atmasını da adam sadece iş derdinde
İşte aynı durumdayım, seninle konuşmak bana iyi geldi 🥴 adım atamıyorum çünkü acayip yorgunum
Belkide bu döngüyü kırmalısın ve adım atmayı denemelisin hayatında seni destekleyecek seni senden çok düşünecek biri olsun istemez miydin ihtiyacın olan şey sevgidir belki
öyle biri yok bu devirde, herkesin gözünü para ve iş hırsı bürümüş, senin dediğin aşk-sevgi masallarda kaldı
Çok yanlış bir genelleme ve toplum yanılgısı kendini bu düşünceyle kandırma lütfen hâla bir yerlerde saf sevginin olduğuna inan bilemezsin belki de şu an bir yerlerde birisi senin hayalini kuruyor sadece senin yanında olabilmenin hayaliyle yaşıyordur her şey para ve iş değil asla çevrenden duyduğun bu tür olumsuz genellemelerle de şartlandırma kendini
tamam da ben o saf sevgiyle seven birinin çevremde olduğunu nasıl göreceğim, benim yanımda olabilmenin hayalini kuran kişiyi nerden bileceğim? Etrafımda öyle biri yok olsaydı eğer fark ederdim
cümlelerine hayran kaldım ama keşke öyle biri olsaydı 😊
Olsaydı da inanmazdın zaten
inanırdım
Umarım karşına benim onu sevdiğim gibi sevebilen saf temiz kalpli birisi çıkar da seni aşka inandırır
umarım 😊