Türk erkeklerini aşağılayan arkadaşlarıma nasıl cevap verebilirim ve bu ırkçılık mı?

Ben yurt dışında staj yapıyorum. Tanıştığım arkadaş grubundan bi kız bana sen niye hiç elbise, etek falan giymiyosun burada Türk erkekleri yok rahat ol dedi, ben de ne alaka ya falan dedim diğer kız da orada kadın olmak çok zor değil mi bazen ne kadar şanslı olduğumuzu bilmiyoruz turist olarak bile bakışlardan rahatsız oldum gidip bol giydim dedi, ben de turist olduğu için bakmışlardır yanlış anlamışsındır dedim. Diğer kız da herkesin instasında eminim bir Türk, bir Hindistanlı ve bir paki mesajı vardır ısrarla mesaj atıyorlar engellerim komple ülkeyi diyip güldü. Benim çok zoruma gitti Türk olduğum için ırkçılık gibi algıladım. Sonra bunlar fark etti ve özür dileyip bana söylemediklerini, Türk erkeklerini eleştirdiklerini benim de normal bir kadın olduğumu söylediler. Sonra da kendine buradan birini bulabilirsin hoş eğitimli birisin hem oraya gitmek zorunda kalmazsın boşanırsan orada kötü şeyler yapıyorlar diye duymuştum dedi. Ben biraz durduk sonra kalkıp gittim bu ırkçılık mı sizce

Güncellemeler
+1 yıl
Masada bir tane de Hindistanlı kız vardı o benim gibi tepki vermedi
Türk erkeklerini aşağılayan arkadaşlarıma nasıl cevap verebilirim ve bu ırkçılık mı?
Cevapla