Sevgilim olunca hep onunla ne olacaz bugun soguk mu davraniyor iyi miyiz falan sorularla ugrasmaktan strese giriyorum, olmayinca da 28 yasinda oldugum icin gec oldu ne olacam ben boyle gibi suralari düşünmekten strese giriyorum. Ne yapacam
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
sevdiğin biriyle sevgili olmalısın. vaziyet o ki sen hoşuna gidenle cazip gelenle ilginç gelenle çıkıyorsun. yanlış çok yanlış :)
He diyince sevgi olmuyor ki. Onlarla cikiyorum ki sevgiyi bulayim ilk başta sevgi olamaz ki
deneme yanılma yoluylamı buluyorsunuz yani bakıyorsunuz boy pos tip herneyse kriterler uygun tamam ben bununla çıkıyım etkileşim olur zamanla bir birimize alışırız arada bir bağ oluşur ve aşk olur bu şekildemi yani ilişkiler.
Peki sence o aşk nasil bulunur
bence o aşk beklemeyle bulunmaz ya da aramayla da bulunmaz yani birilerine aşık olmak için aşık olamayız sonuçları anlattınız gibi oluyor. bir şeylere anlam yükleyip öyle sanmak sonunda ayrılık. ben çok bilmem 35 yaşındayım 2 kez aşık oldum birisi çocukluk aşkımdı 13 14 yaslarında beğenmiş ve zamanla büyüdükçe ona bir tutkum olmuş sonuç 20 li yaslarında onunla 1 sene kadar bir duygusal ilişkim olmuştu bir diğeride 20 lerin ortasında beğendiğim bir kız vardı bu sefer 5 6 ay sonra açılmıştım onunlada bi 3 sene duygusal takılmıştık bizim zamanımızda böyle flört falan farklıydı iş bel altına gitmezdi herneyse çok uzun oldu ben aşık olduğum zaman gece aklıma gelirdi ya da gündüz hep onu görmek isterdim ve görceğim zamanı iple çekerdim etrafımda olan bayanlara ya da huyunu suyunu tarzını sevdiğim bayanlara hiç aşık olmaya çalışmadım sonuç olarak hayatımda kimse yok konu çok dallandı bence aşk bizim elimizde değil içimizde.
Peki bu ask olarak tanimladiklariniz da bi sonuca varamadi yani ben sizin yonteminizle asik olsam yine strese giriyor olacam. Siz de sonucta anlam yukleyip begendiniz bi 3 sene beraber oldunuz sonra da ayrilik sonuc ayni
şimdi hanım efendi ikisi farklı şeyler sonuçları aynı olabilir. hikayelerin devamını bilmiyorsunuz bens adece aşık olduğumu ve ayrıldığımı anlattım ama bi nedenleri ya da yaşananları değil. siz aşkı sordunuz bende kendimce aşkın anlamını anlattım siz mutlu bir evliliği sormadınız
Bilmiyorum yani.. bence bi sonuca varmayan iliskilerin hic birisi bana iyi hissettirmeyecek
siz ne istiyorsunuz anlamadım ki ben sizi
Ben şöyle düsunuyorum.. iki insan gercekten asiksa demek ki birbirini iyice tanimislar ki gercekten birbirlerine asik olmuslar, eger giderek taniya taniya o ask bitmişse demek ki o kişiye degil o kisinin bize uyandirdigi izlenime asik olmusuz dusundugumuz kisiye asik olmusuz. O yuzden gercek asklarin hepsi bence evlilikle sonuclanir cunku sevdigin insani kaybetmek istemez insan. Yok bizim icin ayrilmak daha hayirliydi sevdigimden ayrildim falan bunlar hikaye bence, demek kiher şeyi goz onunde bulundurarak asik olmamisiz. Buna tutku derim.
konu çok saptı aşık olupta evlenemeyen bir çok insan var karşılıklı aşık olupta evlenemeyen diyim. aşklar çoğu zaman mutsuz biter. özür dilerim hadiszlik olarak algılamayın ama aşkı sizden öğrenmem siz aşk aramıyorsunuz siz anlamak ve anlaşılmak istiyorsunuz
Alamadan ve anlaşılmadan aşk mi olur ilk görüste aşk da vardır diyeceksiniz herhale. Anlaşilan bizim aşktan anlayisimiz farklidir. Saygi gosteririm.
ilk görüşte aşkın olup olmadığına bilim adamları pardon bilim insanlarına sormak lazım ben bilmem okadarını aşk olmadan anlama ve anlaşılma olur biz buna samimiyet deriz samimiyet öyle yakın olmak değil doğru konuşmak yapmacık olmamaktır. aşkın bir kalıbı olmaz tutku diyorsnuz aşk diyorsunuz bunlar hoyrat ve bencil duygulardır insanın kimyasını değiştirir çok seversiniz ama bu sevgi size fayda değil zarar verir gibi gibi
Peki sizce sanaldan aşk olur mu
olmaz o aşk değildir de ne biliyim sana iyi geliyordur yalnızlığını paylaşıyorsundur ben biraz eski usul biriyim yani göz görür gönül beğenir hem aşk iyi bir şey değil insanı ciddi anlamda üzüyor ve çıkmaza sokuyor. sanaldan aşk tanımadığın biri ile diycem sende sanki beğendiğin aşık olduğun kişiyi ne kadar tanıyordun diyceksin bence sanalda aşk değilde boşluk doldurmak kendini avutmaktır şöyle söyleyim sanaldan belki fikirlerini tarzını beğenirsin ha buda gerçekten öyle birimi diyede bir muamma dır. lakin reelde aşık olduğun kişinin sevmediğin huyları olabilir belki çirkindir ne biliyim belki kötü biridir bu konu çok yere gider
Diyelim ki ikisi dürüst olmuslar birbirlerine karşi o zaman reelde de ayni ozellikte olan bir kisi ile karşılaşiriz yani.. merak ettim cunku benden hoslandigini soyleyen biri vardi ondan sordum
sanaldan tanışıpta reelde buluştunuzmu
ikiside dürüst olabilir belki yani aynı işyerinde aynı mahallede ya da bir arkadas vasıtasıyla tanışılmayıpta sosyal mecralarda tanışılıyor tüm kötü ihitimalleride çıkarsak olabilir ama sanalda devam ettiği süreçte değil kesinlikle reelde devam edildiği sürece olur yoksa sanaldan edebiyat ve felsefe yapılmasının dışına çıkılmaz.
Aynen ben de boyle dusunuyorum. Hayir farkli yerlerde oldugumuz icin bulusmadik daha. Ama hoslanma asamasina kadar da mantikli mi diye merak ettim
şimdi sene olmuş ikibin bilmem kaç insanlar dijital çağda takıldıklarını anlatıyorlar ve herkesin elinin altında bir cihaz ve ne isterlerse ulaşabiliyorlar yani bir motor ustasının çözemediği konuyu adam forumlardan bulup sonuçlanmasına sebeb olabiliyor yani sanal denilen mecralarda tanışmalar var bunu görüyoruz hatta evli kimseler de var neyse yani olur tanışmalar fakat aşk olmaz bence olmaz
Tanisma olur da tamam ask olmaz ya hoslanti? Sizce hoslanti olur mu
aslında buna benzer bir hikayem oldu pandemi döneminde bu siteye gelmiştim burada sorularda birisiyle karşılaştım sorular manalı sorulardı öyle soru üzerinde konuştuk hep o zaman zaman gelir giderdi bende stabil vaktim oldukça takılırdım ama her ne hikmetse hep onun sorularında tekrar tekrar karşılaşırdık ben tesadüf derdim o tevaffuk derdi her neyse bir gün özelden mesaj atmıştı aradan 2 sene geçti ilk soruda karşılaşmamızdan onun haricinde hep sorularda soru üstüne konuştuk bi tanışma amacı falan yok dediki böyle birisiyle acaba gerçek dünyada karşılaşsam nasıl olurdu gibi gibi bir zarfladı beni işin ilginç yanıda aynı şehirdeyiz her neyse böyle bir oluşuma girmek istemediğimi fakat dilerse telefonlaşabilcemizi söyledim ki bunu kabul etmiyceni biliyorum tarzından dolayı o şekilde değilde mailleşelimmi dedi derken telefon melefon biz 3 4 kez buluştuk ben bir şey hissetmedim ama çok elit bir insandı ve işin ilginci hem kariyeri hemde islami bilgileri benden çok çok iyiydi sonra kalp ısınması olmadığını söyledi ve bir daha buluşmamak üzere ayrıldık şunu diyceğim madem duygularına güveniyorsun yani karşıdaki iyi biri bence şansını dene güven problemi yoksa dene hoşlantı olmazsada bir şey kaybetmezsin.
Evet buluşacaktik aslinda ama bi sey soyledi onu engellemek durumunda kaldim yani ama hep bunu dusunuyorum acaba o dedigi hoslanti gercek olabilir miydi
böyle bir ihtimal var ama bu fikirlerinizden ya da konuşmanızdan hoşlandığı anlamına gelebilir. kendinizle samimice yüzleşmelisiniz ne aradığınızı bilmeniz lazım mesela ben sizin konuşmalarınızdan hoşlandım desem bu açık ve net yalandır ama insan bir şeyleri bekliyor ve bulamıyorsa kendini buna inandırabilir. o sebeble bunun cevabını yine siz bilirsiniz samimi olun kendinizle sadece
İnşallah hayirlisi.. yi e teşekkur ederim yorumlariniz icin
rica ederim her şey gönlünüzce olsun.
Ozman bir gün sevgilin olacak bir gün olmayacak
Istemiyorum boyle evlenmek istiyorum
Evlenmek öyle kolay değil
Evli olarak yasamak mi kolay degil yoksa evlenecek kisiyi bulmak mi kastettiniz
İşte sevgilin mi var derdin var sorusu
Çok garip bir durum. Böyle hayat mı geçer
Sevgili olsun onu strese sok 😜
Sanal takıl hem zevkini al hem keyfini
Hem ömrümü veryim
Hiçbir zararını görmedim
Amaçsiz takilmalik ilişkiler benim icin vakit kaybi