stres, üzüntü vs duygularıyla baş etmek zor. Size iyi gelen şeyler nelerdir? Modunuz düşük olduğu zaman neyle uğraşırsınız?
3 ay
Kendimi dışarı atarım. Bir sigara yakar, geçmiş o anların ardından toprak atar, temiz havayla zihnimi yıkarım. Kuş sesleriyle mavi gökyüzüne dalar, ufak bir tebessüm bırakırım.
Bende de böyle anlar oluyor ya, en çok işime yarıyan şey sokaklarda kısa bir yürüyüş ve derin nefes alma. Hemen bir çay da hazırlarken kendime biraz zaman ayırıyorum açıkcası.
Kafanın dolu olmasına şaşmıyorum, 25’lerde hayat bayağı yorucu oluyor 😔✨ Ben genelde uzun yürüyüşe çıkarım, özellikle sahil varsa tadından yenmez 🚶♀️🌊 Sonra loş ışık, sevdiğim şarkılar, bitki çayı… Bir de yazmak çok iyi geliyor; ne hissediyorsam telefona not alıyorum 📱✍️ Bazen de saçma komedi dizileri açıp beynimi kapatıyorum 😂
Cevap
29Cevap
sigara yakarım
Kendimi daha çok sokağa çıkmaya odaklanırım ya da film falan izlerim farklı hikaye içinde bulurum
Sevdiğin şeyleri yapmak iyidir. Duygularla baş edilmez onlar yaşanır
Düşününcedw düşünmeyincede sonuç değişmiceğini düşünür keyfime bakarım
Stres nedeninin üstüne giderim yoksa halledene kadar kafayi yerim
uyurum. film dizi takılırım. motosikletle gezerim. sonra gene uyurum. dipcik gibi kalkarım ayağa :))
Klasik müzik ve arkadaşlarım ile zaman geçirmek deniz balık doğa rüzgardan bile teselli olabilirim
Eğer çok ağır bir üzüntüyse cidden kafanı hiçbir şeye veremiyorsun.
Normalde birçok şeyle uğraşırım ama bu son zamanlar hiçbir şey yapasım gelmiyor.
Ne yaşarsam yaşayayım ne durumda olursam olayım duygusal düşünemem elimde olan bişey değil
En güzeli çikolata yemek enerji verir ve modunu yukarı yukseltir
yiyorum ama bunu hiç yaşamadım
O zaman sen çok kafaya takiyosun
Bu aralar hiç bir şey fayda etmiyor sakıncalı bir durum siiz mastürbasyon bağımlısı yapabiliyor
Kadın güzelse ona tüm kapılar açılmaz ona tüm abazalar açılır 😁😁😃🤣
Ufak bir espiri yaptım ciddiye almayın
Yanlış soruya yorum yapmışım pardon özür dilerim
Kitap okurum, uyurum.
uyumak biraz uyusturuyor ama az da olsa iyi geliyor
Evet, öyle.
Rahatlamaya calısırım genelde
Ben hiç bişeyi takmam değmez morel bozmaya
yalnız kalırım varsa deniz kenarı tercihim
Spor yaparım, kitap okurum
Alışverişe çıkamassam sigara))
xanax al geçer asldjaşsDJASDKL
Uyurum ya da film veya dizi izlerim.
Temizlik yeğnimle yürüyüş ve onunla uğraşmak
Sevdiğim şarkıları dinlerim
Kesinlikle müzik dinliyorum
Dus kahve yatak oyun dizi film
Hicbisey fqyda etmio
Sakin kalmaya çalışıp yanlız kalmak isterim.
Resim çizerim
ne güzel
Sen de dene çok rahatlatıyor
teşekkür ederim ✨
sahile inerim
şanslısın
Ders çalışırım
Yalnız kalmak isterim
Kadın
mastürbasyon
Bol bol yürürüm
Spor yaparım
Pubg
Düşünürüm ya baya
İrem?
Meditasyon
Müzik dinlerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?