Eşim bizi bırakıp başkasına gitti sonra da geri döndü zor günler geçiriyorum 😢?

5 yıllık evliyim. Eşim 2 ay önce beni bırakıp eski sevgilisine döndü. Çok acı çektim kimseye bir şey diyemedim. Onların mutlu oluşunu acı çeke çeke gördüm. 2 ay sonunda o kadın eşime postayı koydu şutladı bana döndü ne kadar istemesem de çocuğum hatrına gururumu ayaklar altına aldım ve kabul ettim onu. Hata ettim dedi ayaklarıma kapandı. İkinci bir şansı verdim ona yeni sayfa açtım ama içimdeki o şüphe duygusu ve güvenimi sarsması ömür boyu geçmeyecek. Doğru söylese bile yalan geliyor bana. Geçen ınstada dolanırken eşimin o eski sevgilisinin ablasının fotosunu beğendiğini gördüm bize geri dönmüşken yeniden başlamışken bunu yapması benim içimde ona olan az güvenimi de yerle bir etti. Öylesine beğendim dedi aramız iyi ablasıyla o kadından banane dedi eskisi için. Hala bana karşı mesafeli soğuk umursamaz duruyor bütün bu olanları ben yapmışım gibi. O kadına gittiği hiç aklımdan çıkmıyor içimdeki şüphe beni kasıp kavuruyor. Aklı hala onda mı yine giderse diye. Güvenimi tekrar kazanmak için de uğraşmıyor bıktım senin bu çocuk hallerinden diyor. Ben ona gözüm kapalı güvenirdim o beni böyle biri yaptı. Geçen işteyken eşim aradı beni telefonda konuşurken üst üste eşime mesajlar geldi mesaj sesleri geliyordu hep telefona bende kim o yazan dedim diğer sevgilim dedi hey Allahım dedi beni hala o yerden vurmaya çalışıyor 😢 zor günler geçiriyorum

Eşim bizi bırakıp başkasına gitti sonra da geri döndü zor günler geçiriyorum 😢?
Cevapla