27 yaşındayım ve evlenemediğim için kendimi çok kötü hissediyorum, geç mi kaldım?

Beni dünyadaki en güzel kadın gibi hissettiren bir adam bulup evlenmek ve anne olmak istiyorum. Ama evlenemedim çok geç kaldığımı hissediyorum. Düşünmekten kafaya takmaktan günlük işlerimi ibadetlerimi yapamaz hale geldim. Üzülmek ve düşünmek istemiyorum. Yardım eder misiniz? Ya da benim için hayırlısıyla evlenmem için dua eder misiniz?

Güncellemeler
+1 yıl
Verdiğiniz cevaplar için teşekkür ederim arkadaşlar :)
Güncellemeler
+1 yıl
Artık kendimi daha iyi hissediyorum her şey nasip Hepinizden Allah razı olsun
27 yaşındayım ve evlenemediğim için kendimi çok kötü hissediyorum, geç mi kaldım?
Cevapla